Prije svega recimo kako i Car Magazine, koji se poziva na insajderske izvore, tvrdi da bi novi Bugatti trebao nositi oznaku Chiron, mada službenih potvrda još uvijek nema. Nadalje, čini se kako će Bugatti zadržati W16 8.0-litreni motor, no njegova bi snaga navodno trebala biti podignuta na oko ili čak i više od 1103 kW, odnosno 1500 KS (+300 KS u odnosu na Veyron SS WRE).
Okretni moment će iznositi 1500 Nm, dakle ostati isti kao kod modela Veyron Super Sport, no ta dva automobila neće dijeliti veliki broj zajedničkih komponenti. Naime, Chiron će navodno imati oko 92% novih ili značajno modificiranih dijelova. Između ostalog očekuju se e-turbopunjači, izravno ubrizgavanje i sustav deaktivacije cilindara, kao i dorađeni 7-stupanjski mjenjač s dvije spojke i sl.
Što se tiče performansi Chiron bi navodno trebao ubrzavati do 100 km/h za svega 2 sekunde, dok će mu se najveća brzina kretati oko 463 km/h. Usporedbe radi Veyron SS WRE je do stotke stizao za 2,5 sekundi, dok mu najveća brzina iznosi 415 km/h. Također, potrošnja će mu biti smanjena na oko 20 l/100 km, dok se ona kod Veyrona Super Sport kretala oko 23,1 l/100 km.
Dolazak ovog modela na tržište se očekuje tijekom iduće godine, no premijera bi se mogla održati već ove jeseni na frankfurtskom auto salonu.
Više o automobilima potražite na AUTONET.HR
Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na Facebooku i Twitteru. Pratite DNEVNIK.hr putem iPhonea i ANDROID mobilnih uređaja.
-
donosi Provjereno
"Slučajno sam upalila TV i vidim dijete isto kao moje. Slušam tu ženu i ne mogu vjerovati!" Centar prešutio strašnu istinu majkama posvojenih dječaka
-
Zaštitnici hrvatskog neba
Dnevnik Nove TV doznaje kad će Rafalei sljedeći put proparati nebo. Zamjenik zapovjednika HRZ-a: "Situacija nije ista kao s MiG-ovima"
-
oglasila se kontrola zračne plovidbe
Avion satima letio nisko nad jednim dijelom Hrvatske: "To je ljudima moglo biti čudno"