Obavijesti Video Pretražite Navigacija

Pogled u prošlost: Ford Escort RS Cosworth iz 1995. sa samo 22.530 prijeđenih kilometara

Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
Nedavno se u prodaji pojavio fenomenalni primjerak Ford Escort RS Coswortha iz 1995. godine pa smo se mi ovim putem prisjetili ovog super automobila koji je na cesti i dalje strah i trepet puno jačim i novijim sportskim automobilima.

Ford Escort RS Cosworth je sportska verzija inače prilično običnog i pomalo dosadnog Ford Escorta pete generacije. Tih se automobila nitko nikada ne sjeća jer jedino što je bilo bitno, i što i dalje jest bitno, je famozni 'Cossie' ili Cosworth izdanje službenog naziva Ford Escort RS Cosworth. Dizajniran je da bi se kvalificirao kao Group A trkaći automobil a u World Rally Championshipu se natjecao od 1993. do 1998.

Pročitajte i ovo Slika nije dostupna Renault oduševio novim Espaceom Slika nije dostupna VW izbacio još jedan Golf – ovog puta kao Alltrack Crossover verziju

Automobil koji vidite na slikama vrlo je dobro održavan otkad je prvi put kupljen. Stanje u kojem se nalazi ovaj legendaran rally automobil je jednostavno izvrsno. Boja karoserije je vrlo čista bez ikakvih znakova nepravilnosti ili oštećenja. Prema riječima vlasnika, automobil je navodno u izvrsnom stanju s tek 22.530 prijeđenih kilometara.

Ovaj vrlo rijedak automobil jedan je od tek 7.145 vozila koja su proizvedena u cijelom svijetu od 1992. – 1996. Vlasnik tvrdi da potencijalnim kupcima može pokazati opsežnu dokumentaciju i servisnu knjižicu uključujući i položen kalifornijski certifikat za emisije štetnih plinova.

Dvolitreni motor je modificiran i trenutno dostavlja 305 KS. Među drugim nadogradnjama valja spomenuti kvalitetnije AP kočnice i ispušni sustav te 'short-shift' paket koji čine vozno iskustvo u starom Escort RS Cosworthu doista pamtljivim.

Interijer je također vrlo lijep s kožnim presvlakama, besprijekornim tepisima i potpuno funkcionalnom elektronikom.

Najnovije u ponudi Forda: karoserija za Coupe iz 1932.!

Specifikacije automobila: 2.0-litreni redni četverocilindrični turbo motor, 5-stupanjski ručni mjenjač, pogon na sva četiri kotača s raspodjelom od 34 % sprijeda i 66 % straga, Luxury paket opreme s kožnim interijerom i prozorima na struju, kao i električnim zaključavanjem i električnim podešavanjem bočnih retrovizora, Recaro sportska sjedala, sklopiva stražnja sjedala, kazetofon s CD-om ugrađen u središnji greben, klima, prednji spojler sa spliterom, stražnji 'Whale Tail' spojler i otvori na poklopcu motora.

Serijska verzija dostavljala je maksimalno 225 KS pri 6,250 okr/min dok je okretni moment iznosio 310 Nm. Ubrzanje do 100 km/h traje 5,7 sekundi uz maksimalnu brzinu od 237 km/h.

Automobil je prije samo par dana prodan preko internet stranice Enthusiast Auto. Početna cijena automobila bila je 54.990 dolara što je vrlo skupo ali vlasnik je tvrdio da se za automobil izuzetno brinuo cijeli život i da je u najboljem stanju od svih automobila te modelske linije koji su trenutno u prodaji.

Danas je taj automobil i dalje omiljen među ljubiteljima dinamične vožnje koji njime mogu poniziti daleko modernije automobile zahvaljujući njegovom gripu, motoru i niskoj masi.

Dame i gospodo – ovo je novi Ford Mustang

Ford je ovaj automobil razvio na temelju šasije i mehanike njegovog prethodnika, Sierra Coswortha. Za dizajn je bio zaslužan Rod Mansfield uz pomoć Johna Wheelera iz Fordovog SVO odjela, a styling je 1989. izveo Stephen Harper iz MGA Developmentsa u Coventryu. Karoseriju je izradio Karmann u svom pogonu u Njemačkoj gdje se automobil i proizvodio.

Proizvodile su se dvije verzije automobila. Početna serija od 2.500 jedinica bili su homologacijska posebna izdanja s ciljem dobivanja akreditacije FIA-e za ulazak u WRC. Ti su modeli bili opremljeni Garrettovim T3/T04B turbo punjačem.

Nakon što su ispunili pravila FIA-e, Ford je pokušao učiniti automobil manje temperamentnim i lakšim za vožnju u normalnim uvjetima. Druga generacija koja se počela proizvoditi krajem 1994. bila je opremljena također Garrett turbo punjačem iako ovoga puta T25 modelom koji je bio manji i smanjio je turbo rupu te je povećao vozljivost automobila u svakodnevnim voznim situacijama.

Za kraj, samo možemo reći, uživajte u foto galeriji ovog fenomenalnog očuvanog primjerka te video priloge o Cosworth modelima!

Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na Facebooku i Twitteru. Pratite DNEVNIK.hr putem iPhonea i ANDROID mobilnih uređaja.

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene