Temeljen na serijskom Leonu s pet vrata, novi trkač sudjelovati će u nizu natjecateljskih serija diljem svijeta a ako će biti jednako opak na stazi kao što izgleda, prognoziramo mu svijetlu budućnost.
Pročitajte i ovo
Održana 4. velika utrka ubrzanja – tko je ovaj put najbrži?
Volvo Sport P1900
Što kažete na ovaj prekrasan kabriolet iz 1956. godine?
Od promjena na vanjskom izgledu automobila, naravno, u oči odmah upada opširan aerodinamički paket. Naime, novi prednji kraj projektiran je za optimalnu aerodinamičku učinkovitost i maksimalan protok zraka prema motoru i kočionom sustavu dok široki lukovi kotača s otvorima na rubovima potpomažu hlađenju četveroklipnog kočionog sustava. Pragovi su ozbiljno ukošeni prema van te zajedno s prednjim spojlerom, glatkim podvozjem, stražnjim difuzorom i dvofaznim krovnim spojlerom ugrađenim za dodatnu podršku, postižu maksimalnu moguću potisnu silu za brze prolaske kroz zavoje.
Unatoč opširnom aerodinamičkom paketu i velikoj dozi sportskog karaktera, Cup Racer i dalje nosi obilježja SEAT Leona te je njegov izvorni DNK ostao netaknut. Isto se očituje u izražajnim svjetlosnim sklopovima u potpunosti izvedenim u LED tehnologiji. Specifičan potpis Leonovih dnevnih svjetala također je prenesen na ovu trkaću inačicu kao i LED stražnji svjetlosni sklopovi. Kontura krovišta također je ista kao i na serijskom modelu kao i karakteristične linije i precizna ispupčenja na bokovima automobila.
Unutrašnjost Leon Cup Racera u potpunosti je trkaće orijentirana. Sustavnim smanjenjem mase i pažljivo određenim minimalističkim pristupom ostvaren je jedinstven i upečatljiv izgled interijera automobila koji naravno ima ugrađen i zaštitni kavez. Školjkasta sjedala s HANS sustavom zaštite za glavu također doprinose optimalnoj sigurnosti. Sjedala su presvučena posebno razvijenom kožom koja izuzetno dobro regulira vlagu. Osnovni oblik kokpita prenesen je sa serijskog modela iako su važni podaci o automobilu i kontrole smještene na multifunkcionalnom upravljaču i na TFT ekranu visoke rezolucije odmah iza upravljača kako bi vozač u svakom trenutku imao maksimalnu kontrolu nad svojom beštijom.
Moćan pogon pod ljušturom Leon Cup Racera sastoji se od dvolitrenog 4-cilindričnog turbo motora koji se može pohvaliti maksimalnom izlaznom snagom od 330 KS i maksimalnim okretnim momentom od 350 Nm. Prijenos snage na prednju osovinu odvija se putem 6-stupanjskog DSG mjenjača s dvije spojke kojime se upravlja preko upravljača dok je cijela priča popraćena i elektronički kontroliranom blokadom diferencijala. Posebna inačica Cup Racera za utrke izdržljivosti moći će dolaziti opremljena sa sekvencijalnim trkaćim mjenjačem s ručicom na središnjoj konzoli i mehaničkom blokadom diferencijala.
Španjolski brend već je odredio početnu cijenu za Leon Cup Racer. Verzija s DSG mjenjačem koštati će oko 70.000 eura dok će 'endurance' verzija sa sekvencijalnim mjenjačem i mehaničkom blokadom diferencijala koštati oko 95.000 eura.
►►► Leon Sport Coupé
►►► SEAT izbacio Ibiza CUPRA Concept
Uz novi Leon Cup Racer SEAT je pripremio i Ibizu SC Trophy. Snaga i dalje dolazi iz istog 1.4-litrenog turbo TSI motora ali umjesto prijašnjih 180 KS sada će dostavljati okruglih 200 KS. Agregat je uparen sa 7-stupanjskim DSG mjenjačem kojime se upravlja preko upravljača uz mehaničku blokadu diferencijala. Ibiza SC Trophy leži na 18-inčnim trkaćim naplatcima te također dolazi s modificiranim sustavom uljnog podmazivanja, dorađenim kočionim sustavom, mršavim kokpitom sa samo najnužnijim elementima za dodatno smanjenje mase i naravno, zaštitnim kavezom.
Cijena je i dalje ista, točnije 31.500 eura.
Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na Facebooku i Twitteru. Pratite DNEVNIK.hr putem iPhonea i ANDROID mobilnih uređaja.