Mercedes-Benz je izbacio prve službene fotografije najnovijeg i najmanjeg člana AMG obitelji, A45 AMG, koji dolazi sa 4MATIC pogonom, SPEEDSHIFT DCT 7 mjenjačem i 360 KS.
Podijelite
Nova arhitektura Mercedes-Benz vozila s prednjim pogonom i pogonom na sva četiri kotača poslužila je kao izvrstan temelj za novi A45 AMG. Prilikom dizajniranja i razvoja novog A45 AMG modela stručnjaci iz AMG-a poveli su se bogatim iskustvom stečenim tijekom nekoliko desetaka godina u automobilističkom sportu i proizvodnji visoko-performansnih vozila.
Dvije konkretne brojke najjasnije pokazuju da će A45 AMG zauzeti vodeće mjesto u kategoriji vozila s dvolitrenim motorima: novorazvijeni AMG-ov 2.0-litreni turbo motor najjači je serijski proizvodni četverocilindrični turbo motor na svijetu. Maksimalnu izlaznu snagu od 360 KS i do 450 Nm okretnog momenta ne može nadmašiti niti jedan drugi masovno-proizvodni četverocilindrični turbo motor na svijetu.
Snaga od 181 KS po litri zapremnine motora također je apsolutno nenadmašiva. U ovoj disciplini novi AMG-ov visoko-performansni turbo motor poražava čak i najsnažnije supersportske automobile.
Visoka snaga i okretni moment kao i kombinacija istih s performansno-orijentiranim AMG 4MATIC pogonom na sva četiri kotača doveli su do ekstremnih dinamičnih performansi: A45 AMG od nule do stotke ubrzavati će za 4.6 sekundi dok će maksimalna brzina biti elektronički ograničena na 250 km/h.
Posebno razvijen AMG motor također će biti primjer učinkovite potrošnje – A45 AMG i u ovom će području biti svjetski lider s potrošnjom goriva od 5.7 l/100km (prosječna potrošnja prema NEDC-u). Niska potrošnja popraćena je i niskim emisijama štetnih plinova. A45 AMG već sada ispunjava EU6 normu emisije štetnih plinova koja bi u provedbu trebala ući tek 2015. godine .
Prijenos s dvije spojke i pogon na sva četiri kotača pogonski je paket koji dolazi s novim A45 AMG a isti je čista demonstracija vrhunske inženjerske stručnosti i iskustva. AMG-ov SPEEDSHIFT DCT 7-stupanjski sportski mjenjač izravno je montiran na poprečno postavljen AMG-ov 2.0-litreni četverocilindrični turbo motor. Ključni softveri preuzeti su sa SLS AMG supersportskog automobila kao i inspirativan koncept prijenosa snage. Sustav prijenosa s dvije spojke kod A45 AMG-a ima sedam stupnjeva prijenosa, tri programa rada, funkciju duplog odvajanja spojke i RACE START funkciju za optimalno ubrzanje.
Novi A45 AMG dolazi opremljen i varijabilnim, performansno-orijentiranim AMG 4MATIC pogonom na sva četiri kotača koji je dio osnovne opreme. Prilikom razvoja spomenutog pogona na sva četiri kotača inženjeri su se primarno fokusirali na performanse i dinamične vozne karakteristike. Dotok snage prema stražnjoj osovini obavlja kompaktna PTU (power take-off) jedinica koja je potpuno integrirana u 7-stupanjski sportski mjenjač.
AMG visoko-performansni kočioni sustav s ventiliranim i perforiranim kočionim diskovima na sva četiri kraja dimenzija 350x32 milimetra na prednjoj osovini te 330x22 milimetara na stražnjoj omogućava spontano i pouzdano kočenje.
Mercedes AMG ionako emotivnom vanjskom izgledu Mercedes-Benz A klase podario je još naglašenije sportski i mišičav karakter te nov i dinamičan styling, skulpturalne površine i linije na bokovima vozila.
Prednji kraj A45 AMG-a karakterizira AMG-ova rešetka hladnjaka s ''dvije oštrice'' i poprečna spona na AMG-ovom prednjem braniku a oboje dolazi u mat titanij sivoj boji. S lijeve i desne strane protežu se veliki usisnici zraka koje od branika vizualno odvajaju elementi u crnoj boji. AMG-ovi laki alu-naplatci zaslužni su za visok estetski dojam bočnih strana automobila a isti dolaze u dvokrakom dizajnu a vizualno ih spajaju bočni pragovi s umetcima u titanij sivoj boji. AMG-ov stražnji branik s naglašenim otvorima za ispušne cijevi udomljuje umetak za difuzor a dodatni elementi također su izvedeni u titanij sivoj boji. Dvije kvadratne, kromirane ispušne cijevi AMG-ovog sportskog ispušnog sustava s ispušnom klapnom zaokružuju dojam.
U unutrašnjosti novi A45 AMG također vrlo ukusno i privlačno donosi kombinaciju poznatog Mercedes-AMG dinamičnog karaktera i ekskluzivnost njemačkog brenda. Sportska sjedala s ručno rađenim presvlakama od ARTICO kože i DINAMICA mikrofibre s crvenim kontrastnim prošivima, multifunkcijski upravljač s polugicama za promjenu brzina i AMG DRIVE UNIT postavljaju nove standarde u kvaliteti opremljenosti ali i vizualnom dojmu u unutrašnjosti vozila.
Komandna ploča obogaćena je elementima koji izgledaju poput karbonskih vlakana te zajedno s pet okruglih otvora u crveno-crnoj kombinaciji boja stvaraju dojam luksuza. Kontrastno crvene boje su i sigurnosni pojasevi i detalji na ulaznim pragovima. AMG-ovi instrumenti pružaju informacije putem središnjeg ekrana u boji s AMG glavnim menijem i RACETIMER funkcijom za mjerenje prolaznih vremena.
Za kraj, samo možemo reći da smo oduševljeni ovakvim Mercedesovim proizvodom te da od danas BMW M135i i Audi RS3 imaju opasnu konkurenciju u obliku A45 AMG-a!