AMG odjel ponovno je predstavio novi uradak kojime poznati performansni ogranak Mercedes-Benza kupcima od sada nudi još veću ponudu i još više mogućnosti za individualizaciju.
Podijelite
Nakon limuzine, karavana, coupea i kabrioleta, Mercedes-Benz i službeno je predstavio najjaču varijantu obnovljene E klase u obliku novog E63 AMG-a koji dolazi kao limuzina i karavan a najveća novost je uvođenje 4MATIC pogona na sva četiri kotača.
Bazni E63 AMG model sa svojih 550 KS i 720 Nm već ionako nudi 32 KS i 20 Nm više u odnosu na svog prethodnika. Kod nove S varijante E63 AMG modela, poznati AMG-ov 5.5-litreni V8 biturbo motor dostavlja maksimalnih 585 KS i maksimalan okretni moment od čak 800 Nm. Ovakvo povećanje performansi i snage ponajviše je rezultat prilagodbe rada motora, odnosno povećanja maksimalnog pritiska turbina s 0.9 bara na 1.0 bara.
Osnovni E63 AMG će ubrzanje od nule do stotke postizati za 4.2 sekunde a sa 4MATIC pogonom to ubrzanje spušteno je na respektabilnih 3.7 sekundi (3.8 kod karavana). Kod spomenute S varijante E63 modela ubrzanje do 100 km/h traje samo 3.6 sekundi (3.7 kod karavana) čime će E 63 AMG S model definitivno pomesti konkurenciju. Samo da spomenemo da novi Porsche 911 turbo ima ubrzanje 3.6 sekundi do 100 km/h!!!
Za prijevos snage tu se nalazi AMG SPEEDSHIFT MCT 7-stupanjski sportski mjenjač sa četiri načina rada, C (Controlled Efficiency), S (Sport), S+ (Sport Plus) i M (Manual). U C načinu rada, ECO Star/Stop funkcija se aktivira i gasi 8-cilindrični motor kada automobil stoji. Osim toga, karakteristike rada mjenjača u ovom načinu rada osjetno su mekše s vrlo glatkim i ranim promjenama stupnja prijenosa. Druga brzina općenito se koristi kao početna brzina u ovom načinu rada. RACE START funkcija također standardno dolaze s AMG SPEEDSHIFT MCT 7-stupanjskim sportskim mjenjačem.
Performansni AMG 4MATIC pogon na sva četiri kotača raspodjeljuje okretni moment u omjeru od 33 prema 67 posto u korist stražnje osovine. Ovakva raspodjela snage u korist stražnje osovine zaslužna je za poznatu AMG-ovu voznu dinamiku i izuzetno uzbuđenje i zadovoljstvo u vožnji. ESP u tri faze posebno je prilagođen za rad sa stalnim pogonom na sva četiri kotača. U SPORT Handling načinu rada, Torque Vectoring Brake sustav izvršava selektivnu intervenciju kočionog sustava na pojedinačne kotače u cilju postizanja bolje agilnosti te stoga sprečavanja podupravljanja u zavojima. Kada govorimo o vožnji u zavojima, valja spomenuti da isti sustav intervenira preciznim kratkim kočenjem unutarnjeg stražnjeg kotača u zavoju za još preciznije upravljanje.
Novi E63 AMG opremljen je i izuzetno učinkovitim AMG visoko-performansnim kočionim sustavom kakav i dolikuje automobilu s oznakom AMG. Na prednjoj i stražnjoj osovini nalaze se ventilirani i perforirani kočioni diskovi promjera od 360mm. Kočiona kliješta u srebrnoj boji s bijelim AMG slovima imaju šest klipova na prednjim a četiri na stražnjim kočnicama. Kliješta u crvenoj boji označavaju da se radi o jačem S modelu.
AMG-ove keramičke visoko-performansne kompozitne kočnice ekskluzivno su dostupne s jačim S modelom kao dodatna oprema a iste su prepoznatljive po još većim kočionim diskovima promjera 402mm i ''AMG Carbon Ceramic'' logom na kočionim kliještima u posebnoj boji. Spomenute keramičke kočnice su oko 40 posto lakše što dovodi do smanjenja ukupne mase vozila i bolje vozne dinamike.
Novi E63 AMG sa stražnjim pogonom na tržište će biti uveden u travnju ove godine a model s pogonom na sva četiri kotača i jača E 63 AMG S verzija uslijediti će u lipnju po još nepoznatim cijenama. Do tada, uživajte u velikoj foto galeriji!