Obavijesti Video Pretražite Navigacija

Na veliku žalost preminuo je legendarni dizajner motocikala Massimo Tamburini

Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
Motociklistički svijet izgubio je sjajnog dizajnera, Massima Tamburinija, čovjeka koji je zaslužan za izgled motocikala kao što su Ducati 916 Superbike, MV Agusta F4 i niz drugih prekrasnih motocikala!

Svijet motocikala prošlog je vikenda ostao bez jednog od svojih najvećih umjetnika, talijanskog dizajnera Massima Tamburinija koji je preminuo u dobi od 70 godina nakon teške borbe s rakom.

Pročitajte i ovo Slika nije dostupna Renault oduševio novim Espaceom Slika nije dostupna VW izbacio još jedan Golf – ovog puta kao Alltrack Crossover verziju

Talijani ga nazivaju maestrom dizajna a to je i bio u motociklističkoj industriji. Imao je nevjerojatnu sposobnost pretakanja svojih zamisli u stvarne kreacije, veliku strast i posvećenost tomu što radi. Ali, više od svega, ostati će zamapćen po nadasve dubokom osjećaju za etiku i lojalnost, kao izravan čovjek koji je bio poznat po svojoj blagoj naravi, kako kažu oni koji su ga poznavali.

Tamburini je 70-ih godina sa svoja dva partnera (Morrijem i Blanchijem ) osnovao talijansku tvrtku Bimota za izradu visoko-performansnih motocikala. Njegova prva kreacija bio je poptuno izmijenjen MV Agusta 750 Sport koji je dizajnirao 1971. i u izradi koristio okvir koji je sam zavario.

Kao što je to slučaj sa svim lojalnim ljudima, Tamburniju je njegov partner zabio nož u leđa te je morao napustiti Bimotu. Kasnije ga je zaposlio Claudio Castiglioni koji je tada vodio Cagiva Grupu u čijem sastavu su bile i MV Agusta i Ducati. Tamo je stvorio F4 750, kao i Paso 750 za Ducati a kasnije i svoje najpoznatije kreacije, Ducati 916, legendu superbike dizajna, te MVAgustu F4 Brutale i F3 675.

Koliko je Tamburinijev rad bio cijenjen i izvan Italije, govori podatak da su njegovi motocikli bili uključeni u postav izložbe pod nazivom 'The Art of the Motorcycle' u Guggenheim muzeju u New Yorku. Čovjek je očigledno bio pravi umjetnik kad govorimo o oblikovanju motocikala, i sigurno je da će ostaviti veliku prazninu u svijetu motocikala.

Živio je i radio u San Marinu u CRC-u (Centro Ricerche Cagiva), inače podružnici MV Aguste gdje je i radio do svog umirovljenja 2008. godine. Tamburini je bio dobitnik najprestižnije nagrade grada Riminija, Sigismondo d'Oro, koju je primio 2012. godine.

Tamburini je bio legenda svog vremena a njegov rad zasigurno će inspirirati još mnoge generacije dizajnera motocikala i automobila. RIP majstore!


 

Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na Facebooku i Twitteru. Pratite DNEVNIK.hr putem iPhonea i ANDROID mobilnih uređaja.

Povezane teme

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene