Obavijesti Video Pretražite Navigacija
Greyp G12

Mate Rimac predstavio svoj prvi visoko-performansni električni bicikl

Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
Kreativni umovi iz tvrtke Rimac Automobili, nakon fenomenalnog Rimac Concept_One superautomobila, predstavili su novi proizvod - električni bicikl.

Nakon što su osmislili i proizveli najbrži električni superautomobil na svijetu, tvrtka Rimac Automobili krenula je u osvajanje sasvim drugog teritorija. U prodaju stiže njihov prvi i to visoko-performansni električni bicikl naziva Greyp G12.

Pročitajte i ovo Slika nije dostupna OD 100 DO 200 NA SAT Evo što je oduševilo i legendarnog Clarksona: Pogledajte nevjerojatno ubrzanje Rimčeve električne jurilice! Slika nije dostupna CLARKSON O CONCEPTU ONE Pokleknuo i najveći mrzitelj električnih automobila: "Rimčev auto je daleko brži od bilo čega što sam vozio"

Ideja o Greyp električnim biciklima nastala je kad je Zvonimir Sučić, poznati dizajner visoko-performansnih električnih bicikala i motocikala postao član tima Rimac Automobili kao mehanički inženjer 2010. godine. Sučić je počeo razvijati i proizvoditi električne bicikle još 2001. u svojoj garaži uz pomoć nekoliko prijatelja kao vrlo zanimljiv i produktivan hobi. Njegov prvi proizvodni bicikl, Greyborg, dostavljen je kupcima u čak 27 zemalja ali je i u toj fazi to i dalje ostao hobi za Zvonimira Sučića.

Mate Rimac oduševio se Sučićevim kreacijama ali mu se nije svidjela tehnologija koja se nalazi ispod dizajna te je odlučio dizajnirati bicikl prema svojim tehničkim standardima te je svoju ideju predstavio Adrianu, čovjeku koji je dizajnirao Concept_One električni superautomobil.

Uz pomoć još nekoliko inženjera iz Rimac Automobili, Zvonimir, Mate i Adriano sjeli su za stol i počeli dizajnirati prvi Greyp električni bicikl od nule, a bio je to 12-ti bicikl u Zvonimirovoj karijeri dizajniranja bicikala te je stoga i dobio simboličan naziv – G12.

Greyp G12 je u svakom pogledu dizajniran da korisniku donese najbolje od oba svijeta, motocikala i bicikala. G12 je bicikl kad to poželite ili motocikl kad vam pak to treba. S nevjerojatnim performansama za jedan električni bicikl, točnije maksimalnom brzinom od 65 km/h te dometom do 120 km/h bez pedaliranja, Greyp je pravi užitak za vožnju. Punjenje se odvija vrlo lako preko standardne utičnice od 220V a za punjenje od 0 – 100 posto potrebno je svega 80 minuta.

G12 ima poseban način rada za uličnu vožnju kojime se ograničava brzina i snaga te tako odgovara zakonskim propisima za cestovna vozila. Maksimalna brzina pak dostupna je jednim kratkim korakom putem ekrana na dodir.

Još jedna zanimljiva stavka jest da nikada ne morate brinuti gdje ste stavili ključeve jer se G12 aktivira otiskom prsta. Čak možete odrediti da otiskom određenog prsta aktivirate specifičan način rada bicikla ovisno o tome da li želite voziti po gradu ili po divljim stazama te tako recimo palcem možete aktivirati 'Street Mode' a srednjim prstom 'Speed Mode'.

Tehnološki najmoderniji paket baterija dizajnirala je i proizvodi ekipa iz Rimac Automobili a isti pruža 1.3 kWh energije. G12 opremljen je litij-nanofosfatnim baterijskim ćelijama koje proizvodi A123 Systems. Spomenute ćelije smatraju se najboljim visoko-performansnim baterijskim ćelijama na tržištu danas.

►►►   Rimčev Concept One pokorio Ferrari 458

G12 pruža mnoštvo mogućnosti. Možete pedalirati ako želite i pomoći elektromotoru ili voziti G12 kao motocikl kojime na taj način možete postići čak 65 km/h. Stoga više nemate izliku da ne možete biciklom na posao zato što ćete se uznojiti dok vozite uzbrdo a kad vozite nizbrdo punite baterije do 2kW energije tijekom kočenja. Većinu vremena vjerojatno vam neće biti ni potrebne mehaničke kočnice, regenerativno kočenje odraditi će sav posao.

Mate Rimac, izvršni direktor tvrtke Rimac Automobili i Greyp Bikes o projektu je rekao sljedeće: ''Cilj nam je bio iskustvo najmodernijih tehnologija, koje su primarno razvijene za superautomobile, približiti širem krugu korisnika.''

Za kraj, cijena. Ona iznosi 6.000 eura što je definitivno puno ali i dalje daleko isplativije od bilo kakve konkurencije. Kako neslužbeno saznajemo, u pripremi su još dva modela. Jedna slabija varijanta koja će biti puno povoljnija te jedna jača verzija koja bi trebala imati još bolje performanse i karbonsko tijelo.

Sve u svemu, VRHUNSKI!!!
 

Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na Facebooku i Twitteru. Pratite DNEVNIK.hr putem iPhonea i ANDROID mobilnih uređaja.

 

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene