Obavijesti Video Pretražite Navigacija

Koji je brži: stari ili novi BMW M5

Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
Ekipa sa M5Board foruma sjela je u dva M5 modela prošle i nove generacije te su na aerodromskoj pisti napravili mali test brzine.

Napokon bok uz bok: članovi foruma M5board uzeli su novi F10 BMW M5 i odvezli se do male zračne baze gdje su priredili suočavanje s njegovim prethodnikom E60 BMW M5. Bez ikakve sofisticirane opreme za mjerenje prolaznih vremena, dva vozača dokazala su nam ono što smo uostalom i očekivali, na ravnici je novi F10 M5 značajno brži od starog E60 modela.

Pročitajte i ovo Slika nije dostupna Zimsko testiranje Zašto novi BMW M5 stoji više od milijun kuna? Slika nije dostupna Najdraža limuzinske jurilice Napokon službeno – BMW M5!

Nakon izlaska novog M5 modela dosta obožavatelja starog V10 motor ostala je pomalo razočarana novim motorom iako je njegov nasljednik s dva cilindra manje još bolji što u veliku ruku možemo zahvaliti dva turbo punjača.

Stari model E60 M5 koji je uveden na tržište 2005. godine pod poklopcem motora skrivao je jedan od najboljih atmosferskih V10 benzinaca na svijetu. Zapremnine 4.999cc, ovaj V10 motor dostavljao je maksimalnu snagu od 500 KS pri 7750 okr/min i 520 Nm okretnog momenta pri 6100 okr/min. Motor je bio uparen sa 7-stupanjskim SMG III polu-automatskim mjenjačem s jednom spojkom. Masa vozila iznosila je 1855 kg. Za ubrzanje do 100 km/h potrebno mu je 4.7 sekundi.

Novi F10 M5 pogoni moderni 4.4-litreni turbo motor zapremine 4.395cc koji koristi BMW M TwinPower Turbo tehnologiju. Izlazna snaga motora tako je dovedena do 560 KS pri 6000 okr/min dok je maksimalan okretni moment od 680 Nm dostupan već od 1.500 okr/min. Novi agregat uparen je sa 7-stupanjskim DCT automatskim mjenjačem s dvije spojke. Masa vozila iznosi 1944 kg. Do 100 km/h ubrzava za 4,4 sekunde.

Kao pluseve starog E60 M5 modela možemo navesti fenomenalni V10 N/A motor, posebno njegov zvuk te i dalje lijep, moderan i uzbudljiv izgled, dok jedini minus vidimo u malom spremniku goriva i samoj potrošnji.

Plusevi novog F10 M5 model zasigurno su koristi novog modernog štedljivog V8 bi-turbo motora (više snage, više okretnog momenta), novi 7-stupanjski DCT automatik sa dvije spojke te manja potrošnja goriva. Kao jedine minuse možemo reći da je povećanje mase automobila od skoro 100 kg te nostalgija za starim V10 motorom i njegovim fenomenalnim zvukom.

Bilo kako bilo, u video prilozima pogledajte kako su odmjerili snage stari V10 i novi V8 bi-turbo motor!
 

Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na Facebooku i Twitteru. Pratite DNEVNIK.hr putem iPhonea i ANDROID mobilnih uređaja.

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene