Obavijesti Video Pretražite Navigacija

Još brutalniji i ljepši Brutus 2

Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
Američka tvrtka 'Brutus Electric Motorcycle' pokazala je novi model u svojoj ponudi električnih motora pod nazivom Brutus 2.0

Prvi put kada je predstavljen, konceptni električni motocikl Brutus, oduševio je ljubitelja dvokotača. Ova predivna zvijer sada dolazi u još boljem izdanju. Neki elementi motocikla ostali su isti, pri tome poimence mislimo na vidljivi okvir, retro branike i DC motor uparen s 5-stupanjskim mjenjačem, međutim mnoštvo električnih i mehaničkih komponenti prošlo je određene promjene a Brutus 2 je prošao i nekolicinu kozmetičkih promjena.

Pročitajte i ovo Slika nije dostupna Renault oduševio novim Espaceom Slika nije dostupna VW izbacio još jedan Golf – ovog puta kao Alltrack Crossover verziju

Brutus je američki proizvod a izrađuje se ručno od najkvalitetnijih materijala i dijelova. Svaki dio moguće je dodatno doraditi ili zamijeniti a kompletna ponuda dodatnih dijelova dostupna je već sada tako da se ne treba čekati da ''aftermarket'' tržište uhvati korak s proizvodnjom. Sve dorade vezano za performanse motora ili opremljenost vrlo se lako mogu ugraditi tijekom izrade motocikla.

Ovaj motocikl osmišljen je za svakodnevnu vožnju i dalja putovanja s performansama kakve su potrebne da bi preživio u današnjim uvjetima u prometu. S okomitim položajem sjedenja i potpuno podesivim ovjesom, udobnost u vožnji je zagarantirana. Prepoznatljiv izgled i jedinstven i snažan pogonski sustav izdvajati će Brutus od ostatka ponude motocikala.

Brutus će biti doista poseban svakom svom vlasniku, slikovito i doslovno jer je smisao i zadovoljstvo posjedovanja Brutusa u tome da je svaki pojedini primjerak drugačiji ovisno o personalizacijskim opcijama koje budući vlasnik odabere.

Novi paket baterija je litij-polimerske strukture i trebao bi trajati i do 80.000 kilometara s malo ili nimalo potrebe za održavanjem. Punjenje se vrši preko kućne utičnice od 110v a da bi se paket baterija napunio do kraja potrebno je 3 sata. S indikatorom stanja baterije preko digitalnog ekrana, vozač u svakom trenutku može provjeriti koliko je stanje baterije.

Što se tiče performansi, prilikom testiranja, motocikl je do 100 km/h ubrzavao za ispod 5 sekundi. Obzirom da ova zvijer od motocikla na vazi pokazuje preko 230 kg, to i nije loše. Sigurno je da će te brojke biti još bolje što se prototip više bliži proizvodnji, obzirom da je vrlo vjerojatno da će u završnoj fazi doći s manjom masom i više snage.

Stoga podatke o maksimalnoj brzini Bell još nije objavio, ali je uvjeren da će vrlo lako prelaziti 160 km/h obzirom da je tijekom inicijalnih testiranja došao vrlo blizu toj brojci.

Kada govorimo o autonomiji Brutusa, ista iznosi oko 160 km. Treba istaknuti da je to najniža zagarantirana autonomija te da ista može biti i veća ovisno o vozačevom stilu vožnje.

Snaga iz električnog motora prenosi se putem 5-stupanjskog mjenjača. Softver koji kontrolira rad motora, osim što vlasniku nudi mogućnost podešavanja rada motora, isti kontrolira razinu dostupne energije te nudi mnoštvo opcija i sigurnosnih funkcija. Točnih informacija o snazi još nema.

Iza tvrtke Brutus stoji Chris Bell koji se godinama bavi izradom, preradama i razvojem personalizacijskih paketa za gotovo svaki tip vozila od automobila, brodova, motocikala. Za sebe kaže da je osoba koja voli uprljati ruke te voli osobno biti uključen u svaku fazu procesa od početnih skica do izrade konačnog proizvoda. Bell se posebno voli baviti izradom motocikala jer, kako kaže, to mu pruža priliku da stvara umjetnička djela kroz oblike, boju i funkciju.
 

Povezane teme

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene