Obavijesti Video Pretražite Navigacija
izvanredna

Ustavni sud: "Milanović ne može biti ni mandatar ni predsjednik Vlade ni ako podnese ostavku"

Dopremljen iz Europe

Jay Leno dobio na test zelenu beštiju sa 420 KS

Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
Jay Leno je doista pravi sretnik jer je nedavno dobio u ruke Focus RS dopremljen iz Europe, ali još k tome i ne bilo kakav Focus RS.

Amerikanci gotovo sigurno nisu pretjerano oduševljeni činjenicom da se novi Ford Focus RS nikada neće naći na američkim prometnicama. Upravo iz tog razloga, poznati zaljubljenik u automobile Jay Leno našao je način da u svoju garažu dostavi Focus RS dopremljen iz Europe, ali još k tome i ne bilo kakav Focus RS.

Iako je Jay Leno naviknut na brze automobile obzirom da su gotovi svi primjerci u njegovoj garaži čistokrvni superautomobili, izgleda kao da je prilično uživao za upravljačem ovog Ford Focus RS-a koji je pokazao što može po zavojitim kanjonskim cestama Kalifornije.

Ford Focus RS prvi je put predstavljen krajem 2008. godine i predstavlja najjači model u ponudi Focus modelske linije. RS je prilično snažan automobil koji predstavlja sve ono što bi pravi sportski hatchback trebao biti. Pod poklopcem se smjestio Volvov 2.5-litreni turbo motor s pet cilindara koji dostavlja 305 KS uz pratećih 440 Nm okretnog momenta. Takve brojke u prijevodu znače da Focus RS do stotke ubrzava za 5.9 sekundi i postiže maksimalnu brzinu od 264 km/h. Valja se prisjetiti da je konkurencija odavno prešla na dvolitrene jedinice a začudili bi se koliko tih 0.5 litara i jedan cilindar više znači pogotovo kad govorimo o zvuku motora.

Ovaj primjerak koji je on imao prilike provozati po kvartu prošao je opsežan tuning program kod britanskih tunera Mountune. U suradnji s Galpin Auto Sportsom, britanski tuneri uspijeli su iz Focus RS-a izvući maksimalnih 420 KS zadržavši pritom prednji pogon a kako se čini prema filmiću, automobil je i dalje vrlo upravljiv.

►►►   Novi Focus RS dolazi tek 2015.

►►►   Wolf podigao Focus ST na 370 KS

Nakon stotina sati rada na dinamometru, ova zelena beštija pruža nevjerojatne performanse zahvaljujući hibridnom k16 turbo punjaču, 625cc injektorima koji dolaze sa Stage 3 tuningom, novim intercoolerom, full decat ispušnim sistemom, carbonskim usisom te naravno opsežnim remapom kontrolne jedinice (ECU). Nakon što su oni završili s RS-om izvukli su iz njega 420 KS što je 115 KS više u odnosu na serijski Ford Focus RS.

Eksterijer je dodatno ukrašen crnim trkaćim prugama i crnim naplatcima. U interijeru se pak nalaze aluminijske papučice inspirirane trkaćim automobilima dok je sve ostalo čisti serijski Focus RS.

Ono što je još dojmljivije kod ovog konkretnog Ford Focus RS-a jest činjenica da i dalje ima prednji pogon sa standardnog automobila a i Leno je sam spomenuo da je osjećao malo trzaja na upravljaču ali da ne smatra da je to ikakav problem pogotovo što čak i standardni automobil pokazuje tragove istoga a nerealno je očekivati da će dodavanjem još više snage nestati.

Može li zaista ovaj Ford Focus RS držati korak sa superautomobilima nalik na one u garaži Jaya Lenoa? Pogledajte u video prilogu!
 

Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na Facebooku i Twitteru. Pratite DNEVNIK.hr putem iPhonea i ANDROID mobilnih uređaja.

 

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene