'Nastavljamo s ubrzanim procesom obnavljanja Dodge brenda koji je naš predstavnik performansnih automobila, a širenje proizvodne linije SRT modela za 2011. godinu vrlo je važna stavka tog procesa pomlađivanja', rekao je Ralph Gilles, predsjednik i izvršni direktor Dodgea u matičnoj tvrtki Chrysler Group LLC.
Pročitajte i ovo
Dodge Charger SRT Hellcat
Ovo je najbrža i najjača limuzina na svijetu (NOVI VIDEO)
Stanovništvo u strahu
VIDEO Meteor im usred bijela dana eksplodirao 'iznad glava'
Novi Dodge Charger SRT8 nadograđuje se na ikonski četverosjed coupe koji ovoga puta donosi znatno pojačanje snage kroz cijeli raspon okretaja uz poneke vrlo inteligentne dodatke za bolje performanse i sigurnosne stavke za kupce koji su strastveni zaljubljenici u performansne automobile.
Pod haubom se krije novi 6.4-litreni HEMI® V-8 agregat koji donosi još više konjskih snaga i okretnog momenta od prijašnje 6.1-litrene HEMI V8 jedinice, a uz pojačanje snage novi agregat donosi i manju potrošnju goriva. Očekuje se da će novi Dodge Charger SRT8 na listi specifikacija pod rubrikom KS moći upisati 465 konjskih snaga, uz pratećih 630 Nm okretnog momenta te uz dodatnih 108 Nm na račun overboost funkcije.
Po prvi puta u jednom SRT modelu iz Chrysler Group LLC-a nalazimo Paddle Shift tehnologiju u kombinaciji sa standardnim automatskim mjenjačem. Motor je uparen s provjerenim W5A580 5-stupanjskim automatskim prijenosom. Ubrzanje do 100 km/h traje 5 sekundi, a maksimalna brzina iznosi 282 km/h.
Na novom Dodgu motor će radi uštede goriva moći raditi s četiri cilindra pri manjim opterećenjima, što će posljedično pozitivno utjecati na potrošnju goriva, iako nisu rekli koliko točno.
Što se vanjskog izgleda tiče, tu vidimo nove peterokrake 20-inčni kotače od lijevanog aluminija s crnim detaljima koji su iznimno male težine i lijepo izgledaju. Za kočenje su zadužene Brembo kočnice zadnje generacije. Dodge Charger SRT8 okoristio se i Ready Alert Breaking sustavom, koji predviđa situacije u kojima bi vozač eventualno morao koristiti ručnu kočnicu i automatski uključuje sustav elektronske kontrole stabilnosti koji namješta pločice bliže kočionim diskovima kako bi se smanjilo vrijeme potrebno za primjenu kočnica.
Prepoznatljiva rešetka hladnjaka i područje oko rešetke dolaze u crnom premazu visokog sjaja i SRT oznakom. Novo oblikovana hauba nosi oznaku 6.4 L i crni otvor za zrak za bolje hlađenje motora.
Na stražnjem kraju Charger ima novi zaštitni znak u obliku 'racetrack' dizajna svjetala izvedena u LED tehnologiji i dvije ispušne cijevi te još jednu modelsku oznaku kako bi svatko odmah znao da se radi o djetetu Street and Racing Technology odjela.
Unutrašnjost novog Dodge Chargera SRT8 dijeli novi dizajnerski jezik predstavljen s redizajniranim Dodge Chargerom za 2011. koji karakterizira više detalja orijentiranih na komfor uz tehnološka riješenja inspirirana trkaćim automobilima.
Potpuno novi kožni volan, ekskluzivan za ovaj SRT model, karakterističan je po svom ravnom dnu koji nosi SRT logo, a još jedna novost je da je volan na bočnim stranama ergonomski oblikovan kako bi dlanovi ruku kod polugica za mijenjanje brzina imali ugodnije uporište na volanu.
>> Stiže novi Dodge Charger
>> Dodge Viper odlazi u legendu, za kraj pretvoren u trkaći auto
Prednja sjedala, osim što pružaju izvrsnu podršku, imaju i grijanje i prozračivanje za što nije potrebna nikakva nadoplata. Reaktivni nasloni za glavu također su dio osnovne opreme. Na stražnjoj strani sjedala ušiven je SRT logo, a stražnja sjedala također imaju grijanje kako bi svim putnicima bilo maksimalno ugodno.
Još jedna novost kod Dodge Chargera SRT8 je premium SRT performance audio sustav snage 900 watta s 19 zvučnika za pravi stereo zvuk, marke Harman Kardon. Intuitivno sučenje za audio sustav kontrolira se putem vrhunskog Uconnect® Touch sučelja na najvećem standardnom ekranu na dodir (8,4 inča) u toj klasi vozila.
Ekran na instrumentnoj ploči može se namjestiti prema željama vozača i proširiti tako da može trenutno prikazivati podatke o upravljačkom sustavu, konjskim snagama, okretnom momentu, razne dodatne informacije o motoru, zatim vrijeme ubrzanja do 100 km/h, vrijeme kočenja od 100 km/h do nule, g-sile i još mnogo toga.
Što se tiče svakodnevne vožnje, novi Dodge Charger SRT8 sadrži stvari poput Keyless Enter-N-Go, prilagodljivi 'cruise control' uz Forward Collision Warning koji se oglašava ako se previše približite vozilu ispred sebe i Blind-Spot Monitoring te Rear Cross Path Detection.
Standardni sustav elektronske kontrole stabilnosti s tri podešenja i ekskluzivnim Ready Alert Braking sustavom te Rain Brake Support sigurnosnim sustavom pružaju sveukupno bolju upravljivost i bolje performanse kako na cesti tako i na trkaćoj stazi.
Novi Dodge Charger SRT8 proizvoditi će se u Brampton Assembly tvornici u kanadskom gradu Brampton u Ontariu, a u prodaju će krajem ove godine.