Stražnja svjetla se protežu preko cijelog branika ali ovoga puta prednja svjetla nisu više sakrivena iza prednje maske. Još jedan sitni podatak, taj masivni sklop stop lampi na stražnjem braniku osvijetljen je putem 164 komada diodica. Nos je nešto sličniji izgledom zadnjem modelu iako je prednja rešetka nešto impozantnija i postavljena više prema naprijed.
Pročitajte i ovo
Traje očevid
Teška prometna nesreća: Poginuo motociklist kod Buzeta
Traje očevid
Vozio neregistrirani motor u Poreču i pao: Zadobio teške ozljede i liječnici mu se bore za život
Pod ogromnom haubom Chargera za 2011., prema potvrđenim informacijama iz samog Chryslera, smjestit će se 5.7-litreni V8 HEMI motor a u ponudi je još i 3.6-litreni Pentastar V6 motor .
S novom generacijom stražnjeg pogona (RWD), Dodge Charger imati će i vrhunski ovjes koji će biti moguće podešavati a redizajnirana geometrija šasije čini automobil pokretljivim, ali i stabilnim, čime novi Charger pretendira postati legendom kao jedna od najupravljivijih limuzina na svijetu. Baš da to vidimo!
Charger s pogonom na sva četiri kotača imat će ugrađenu funkciju isključivanja rada prednjeg pogona što zauzvrat rezultira i manjom potrošnjom goriva do 5%. Drugim riječima, AWD (All-wheel drive) Charger će se po potrebi transformirati u automobil sa stražnjim pogonom (iako nešto teži od varijante sa isključivo stražnjim pogonom zbog dodatnih dijelova).
Kao što i odgovara vodećem modelu Dodge brenda, šasija za novi Charger dizajnirana je i izrađena prema najvišim standardima kako bi se osigurala razina kvalitete, performansi i uglađenosti koja se može mjeriti s najboljim europskim, azijskim i sjeverno-američkim modelima u klasi luksuznih limuzina.
Nadamo se da uskoro stiže i verzija SRT8 jer su ovakvi automobili bili dobri baš zbog jakih motora. Zadnji SRT8 imao je 430 KS, od 0-100 km/h 5.1 sekundu, 0-160-0 za manje od 17 sekundi. A možda nas Dodge i počasti sa SRT10 modelom što bi bilo fenomenalno... 8.4-litreni aluminijski V10 motor koji proizvodi nevjerojatnih 600 KS i 760 Nm. Potrošnja... zanemarimo!
2009 SRT-8<br>HEMI 6059 cc<br>Prednje smješten V8 motor<br>430 KS (312,8 KW) na 6200 okretaja u minuti<br>570 Nm na 4800 okretaja u minuti<br>Stražnji pogon<br>1886 kg<br>Crveno područje na 6400 okretaja u minuti<br>Kompresija 10.3:1<br>Mjenjač 5-stupanjski automatik ili 6-stupanjski ručni mjenjač<br>