Obavijesti Video Pretražite Navigacija

Evo kako i BMW može napraviti promašaj od automobila

Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
BMW je službeno predstavio novi Gran Turismo serije 3 koji je za nas definitivno dizajnerski promašaj kao i njegov stariji brat GT serije 5.

Novi BMW Gran Turismo serije 3 predstavlja novi koncept u uspješnoj modelskoj liniji BMW-ove serije 3. Treća karoserijska varijanta u postojećoj modelskoj ponudi serije 3 donosi kombinaciju dinamičnih, sportskih gena limuzinske verzije s praktičnim i svestranim karakterom karavana ali sve to na uštrp dizajna automobila. Za nas je Gran Turismo estetski totalno promašen automobil.

Pročitajte i ovo Slika nije dostupna Ford Focus dobio novu njušku Slika nije dostupna Opel najavio najbržu cestovno legalnu Astru ikada (nove fotografije)

U BMW-u se nadaju da će privući širu bazu kupaca, bilo poslovne ljude koji žele elegantnu poslovnu limuzinu ili ljude koji žele dinamičan ali vrlo udoban Touring automobil.

Uobičajene BMW-ovske proporcije, četiri vrata s prozorima bez okvira, coupeovske linije i lagano ukošeno krovište, automatsko otvaranje i zatvaranje vrata prtljažnika samo su neka od obilježja koja čine novi BMW GT serije 3 osebujnim.

Aktivan stražnji spojler, prvi takvog tipa na bilo kojem BMW automobilu, vizualno je suptilan i povećava potisnu silu pri većim brzinama. Novi BMW GT serije 3 sveukupno je 200mm duži od limuzine serije 3 a duži je međuosovinski razmak, za točno 110 milimetara. Gran Turismo također je 81mm viši.

Velikodušne dimenzije u unutrašnjosti automobila omogućavaju vozaču i putnicima da se opuste i maksimalno uživaju u impresivnom osjećaju prostora. Prednja i stražnja sjedala mogu se povisiti za 59mm što omogućava izvrstan pogled prema van te također i olakšava ulazak i izlazak iz vozila. Novi BMW GT serije 3 također pruža i više prostora za glavu. Cjelokupno povećanje prostora posebno će cijeniti putnici na stražnjim sjedalima gdje ima čak 70mm više prostora za noge u odnosu na limuzinu i karavan što omogućava količinu prostora i komfora kakva se očekuje od luksuznijih automobila.

Sukladno većim dimenzijama automobila, prtljažni prostor također je veći. Sa 520 litara obujma, prtljažnik je veći i od onoga kod karavanske izvedbe i to za 25 litara. Veliki otvor prtljažnog prostora i visoka vrata prtljažnika olakšavaju unošenje i iznošenje stvari. Praktični elementi poput sklopive stražnje klupe u omjeru 40:20:40 sa sklopivim naslonjačima za glavu i podesivim naslonom za leđa i dvodijelne police dodatno naglašavaju funkcionalnost novog BMW GT serije 3.

►►►   Bavarci napokon predstavili novi Coupe

►►►   BMW slavi 25 godina od uvođenja prvog 12-cilindričnog motora

Razni utori za učvršćivanje predmeta, multifunkcionalne kukice te dodatan prostor za odlaganje predmeta ispod podnice čine ovaj automobil vrlo praktičnim a posebno praktično i luskuzno su LED trake koje osvjetljavaju prtljažni prostor te tako i dodatno naglašavaju vrhunsku kvalitetu Gran Turisma.

Što se tiče motorizacijske ponude, BMW nudi tri benzinska i dva dizelska motora. Kupci tako mogu birati između pet vrlo potentnih, uglađenih i štedljivih motora izlazne snage u rasponu od 143 KS do 306 KS koji će svi biti dostupni od trenutka lansiranja BMW Gran Turisma serije 3 na tržište. Svaki od pet ponuđenih agregata koristi BMW TwinPower Turbo tehnologiju. Najjači 6-cilindrični benzinski motor koji će se nalaziti pod poklopcem BMW 335i Gran Turisma popraćen je 4-cilindričnim benzincima u BMW 328i GT i BMW 320i GT modelima. Dva 2.0-litrena dizelska motora koja pogone BMW 320d GT i BMW 318d GT zaokružuju ponudu agregata prilikom lansiranja novog Gran Turismo modela na tržište.

Neovisno o odabiru agregata, snaga se šalje na stražnje kotače putem 6-stupanjskog ručnog mjenjača koji dolazi kao dio standardne opreme dok BMW također nudi i 8-stupanjski automatski mjenjač kao opciju za sve motorizacijske varijante. Oba mjenjača koriste Auto Start/Stop funkciju za ekonomičniju potrošnju goriva.

Napredna tehnologija ovjesa s velikim brojem komponenti od ultralakih kovina, električni servo, omjer raspodjele opterećenja na osovine od 50:50 te torzijski tvrda karoserija male mase osiguravaju izvanredne upravljačke karakteristike i visok stupanj agilnosti i preciznosti. Dug međuosovinski razmak (110mm duži), veći promjer kotača i osnovne specifikacije novog GT modela serije 3 koje uključuju 17-inčne naplatke, dio su onoga što ovom automobilu nudi dobru direkcijsku stabilnost i udobnost tijekom dužih putovanja.

Najnoviji dodatak modelskoj liniji BMW-ove serije 3 ima sve, dinamične i sportske vozne karakteristike, izvanrednu agilnost i preciznost u vožnji ali sve to uz katastrofalan dizajn. Izgled prednjeg kraja i unutrašnjost fenomenalni, zadnji kraj i ukupan dojam – nula bodova! Isto kao i stariji brat GT serije 5 uvjereni smo da će upravo ovaj automobil biti na dnu ljestvice najprodavanijih BMW automobila!
 

Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na Facebooku i Twitteru. Pratite DNEVNIK.hr putem iPhonea i ANDROID mobilnih uređaja.

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene