Citroënovo istraživanje je osim toga iznjedrilo i podatke o količini jedenja, spavanja i ljubljenja unutar limenih ljubimaca


Automobili su dio svakodnevice mnogih i osim što služe za prijevoz do posla, trgovine ili prijatelja, bivaju mjesto na kojem se može nešto prizalogajiti, napisati referat iz geografije ili pogledati novi video Kim Kardashian. Potaknut tim saznanjem Citroën je na oko 3.500 ispitanika iz sedam država (Francuska, Italija, Njemačka, Poljska, Portugal, Španjolska i Velika Britanija) proveo istraživanje o tome što i koliko puta u životu stanovnici Starog kontinenta rade unutar automobila.

Prvo valja napomenuti da Europljani za vrijeme svojeg života u automobilu provedu 4 godine i 1 mjesec. U tom su periodu malo manje od 3 godine za upravljačem, odnosno malo više od 3 godine u ulozi suputnika, a od toga samo 6 mjeseci po noći.

Od svih aktivnosti najviše se zahvaljuju drugom vozaču na cesti (4.303 puta), glasno slušaju glazbu (3.918) i pjevaju (3.917).

Zanimljivo je da tijekom više od 4 godine provođenja u automobilu 2.050 puta jedu, no 1.162 puta više piju, od čega čak 289 puta ta tekućina završi na tepihu.
1.336 puta imaju svoje Zen trenutke kada opuštaju misli, 129 puta se svađaju s ljudima unutar automobila, a 89 s onima izvan.

U automobilima se događaju i intimne stvari. Od pozitivnih izdvajaju se poljupci (2.432 puta), pomirenje nakon prepirke (61), spolni odnos (4) i prosidba (manje od 0,5 puta).

S negativne strane su to plakanje pred nekim (59 puta) i naviještanje razvoda (0,35).

Kada rezultate sagledamo po državama saznajemo da su Poljaci najsramežljiviji, dok se Talijani najviše ljube i zabavljaju na stražnjim sjedalima. Jednako tako naši prekomorski susjedi su i jedni od onih koji najviše konzumiraju jelo i piće za vrijeme vožnje, međutim Francuzi su ti kojima isto najviše ispada iz ruku.

Malo iznenađujuće Španjolci su među najvećim spavalicama, dok su Portugalci najotvoreniji Car poolingu (dijeljenju automobila s nepoznatima), ali i najviše vremena provode izbjegavajući sudare.

Od preostale dvojke Britanci najviše zahvaljuju drugim sudionicima u prometu, dok Nijemci, iako provode najviše sati u automobilu, rjeđe rade stvari koje ih ometaju u vožnji.