Kako bi postigao ovu razinu ekonomičnosti Citroën je produkcijski C4 Cactus učinio lakšim i u njega ugradio motor PureTech 82 s tehnologijom Hybird Air. Riječ je o istom pogonskom sklopu koji se nalazi u peugeotovom konceptu 208 HYbrid Air 2L, a kojega čine 1,2-litreni 3-cilindrični benzinski motor snage od 82 KS, hidraulička pumpa sa spremnikom kompriminiranog zraka te automatski prijenos. Ovaj sustav omogućuje pokretanje automobila na tri različita načina, odnosno upotrebom samo benzinskog motora, pogona samo na kompriminirani zrak te kombinaciju ta dva pogona.
Nadalje, ovaj model je 100 kg lakši od produkcijske izvedbe, odnosno teži svega 865 kg, što je postignuto zamjenom pojedinih strukturnih elemenata s onim izrađenih od lakših materijala poput ugljičnih vlakana, aluminija, čelika visoke čvrstoće, kompozitnih materijala, polikarbonata i sl.
Također, veliki dio priče čine i unaprijeđena aerodinamika automobila, odnosno različite izmjene branika, lukova blatobrana, retrovizora, podnice i kotača, a branici i kotači su opremljeni i pomičnim zatvaračima. Sve zajedno unaprjeđuje aerodinamička svojstva automobila do 20% u odnosu na standardni model.
DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook
-
Zaštitnici hrvatskog neba
Dnevnik Nove TV doznaje kad će Rafalei sljedeći put proparati nebo. Zamjenik zapovjednika HRZ-a: "Situacija nije ista kao s MiG-ovima"
-
donosi Provjereno
"Slučajno sam upalila TV i vidim dijete isto kao moje. Slušam tu ženu i ne mogu vjerovati!" Centar je majkama posvojenih dječaka prešutio strašnu istinu
-
oglasila se kontrola zračne plovidbe
Avion satima letio nisko nad jednim dijelom Hrvatske: "To je ljudima moglo biti čudno"