Obavijesti Video Pretražite Navigacija
Vozili smo

Deset razloga zašto je Honda Civic pravi novitet

Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
Naglašenog stila, najblaže rečeno, Honda Civic slavi jubilarnu 10. generaciju popularnog modela. Japanci su ponovno sav fokus usmjerili na vozača, ali i na mnoštvo drugih detalja kojim su potvrdili da su u potpunosti napravili novi automobil. Otkrivamo glavne novosti…

Malo bi ljubitelja automobila znalo reći kada je Civic prvi put ugledao svjetlo dana. Pogotovo ako vam kažemo kako smo upravo svjedočili predstavljanju, desete po redu generacije. Radi se o sad već davnoj 1973. godini, koja je kako smo se i danas uvjerili započela eru najdugovječnijeg modela Honde.

Pročitajte i ovo Slika nije dostupna Vozili smo Zaboravite na Smart kakav ste poznavali, ovo je njegova budućnost Slika nije dostupna VRUĆI METAL Hyundai i30 N protiv svih – ultimativna usporedba!

U najavama su Japanci često isticali kako su promijenili sve na desetoj generaciji Civica, osim imena. U Opatiji smo zato odlučili provjeriti njihovu tezu i pronaći 10 bitnih razlika:

1. Rast dimenzija
Novi Civic duži je za 148 milimetara u peterovratnoj izvedbi, odnosno 278 mm u limuzinskoj (četverovratnoj izvedbi) ako ga uspoređujemo s prethodnom devetom generacijom. Masivnosti popularnog modela zasigurno je doprinijela i povećana širina za 30 mm, ali i smanjena visina za 20 mm.

2. Prostranost kao adut
Rast dimenzija svakako se morao očitovati i u prostranosti kabine vozila, posebno na stražnjoj klupi. Japanci su taj dio odradili iznimno dobro, te su tako dobili automobil koji već sad lagano odskače od kompaktne klase.

Prtljažni prostor ostao je gotovo identičnog kapaciteta kao u prethodnika, povećan samo za jednu litru obujma – 478 litara kod izvedbe s pet vrata. Limuzinski je ipak nešto narastao, na ukupno 519 litara.

3. Naglašen izgled
Opisivanje dizajna na način da je najbolje konačnu ocjenu donijeti kada Civic vidite uživo, ostavlja mnogo upitnika iznad glave.

Honda nudi dekoraciju vozila s dodacima poput spojlera na vratima prtljažnika, stražnji donji, ali i prednji spojler, te bočne pragove. Mnogima se takav oblik pretjeranog “tuninga” neće svidjeti. Zato će biti zanimljivo kroz prve isporučene modele vidjeti hoće li se kupci odlučiti na smireniji ili, ipak agresivniji nastup Civica.

Sviđa li vam se nova Honda Civic? Podjelite s nama vaše mišljenje na: Auto Bild Hrvatska

4. Vozačko iskustvo
Idealni položaj sjedenja na vozačkoj poziciji pronaći ćete nakon nekoliko sekundi namještanja sjedala. Dakle, Hondu i dalje krasi izniman osjećaj u kojem je sve podređeno vozaču.

Takav je i sam doživljaj na volanu, iznimno lagan u praksi, a opet tako precizan u dinamičnoj vožnji. Zanimljivo je istaknuti ono što se često zanemaruje, kožni volan prepun šavova nudi puni osjećaj u ruci. Iako Honda naginje sportskom štihu, udobnost u ovoj priči također nije ni malo zapostavljena. Rekli bismo, pogođen je pravi balans između svih vozački stavki.

5. Svjetla
Jedan od upadljivijih detalja na novom Civicu su – svjetla. Zasigurno će s vremenom postati prepoznatljivog identiteta na prometnicama, a posebno ona potpune LED tehnologije.

Vidno se razlikuju od klasičnih halogeni svjetlosnih sklopova. Upoznavanje s njihovim noćnim režimom rada, natjerat će vas da se između ostalog i zbog LED svjetala isprsite i doplatite – Executive paket opreme.

6. Motori
U ponudi za sada stoje samo dva VTEC motora. Radi se o benzinskom trocilindričnom 1.0 i četverocilindričnom 1.5 litrenom sklopu snage 129, odnosno 182 KS. U praksi djeluju živahno, posebno ako se sjetimo motora iz prošle generacije(1.8 VTEC i 142 KS, op.a).

Oba motora trenutno su dostupna u peterovratnoj izvedbi, dok četverovratni Civic dolazi samo s jačim turbo benzincem. Dizelsku inačicu dorađenog 1.6 DTEC sklopa možemo očekivati krajem godine.

7. CVT mjenjač
Dojam koji nas dugo vremena prati kada je ovaj mjenjač u pitanju, Honda je ipak malo popravila. No, to ne znači da nas je razuvjerio.

Hondin CVT prilično je napredovao, ali potpuni dojam prilikom prvih vožnji ostavlja dojam nedorečenosti. Prije svega u pogledu, kako djelomično ne prati potencijal motora, ali doprinosi manjoj potrošnji nego što bi to bio slučaj sa standardnim automatskim mjenjačem. Paralelno CVT mjenjaču, Honda nudi i 6-brzinski precizno odmjereni ručni mjenjač.

8. Prepuna tehnologija
Honda CONNECT novi je zabavni sustav 7″ zaslona osjetljivog na dodir. Velika novost za ovo doba smartphone uređaja je što Civic, po prvi put donosi sustav za bežično punjenje mobitela.

Naravno, bit će tu i mnogo sustava za pomoć prilikom vožnje. Prije svega CMBS sustav koji javlja na opasnosti od sudara s vozilom ili pješakom ispred vas, a sigurno će se mnogima svidjeti sustav detekcije znakova, izbjegavanja izlijetanja, kao i praćenja prometnog traka i mrtvog kuta. Novost u Hondi je i prilagodljivi tempomat, koji u potpunosti preuzima održavanje brzine vozila ispred vas.

9. Sigurnost
Iako novi Civic još nije prošao kroz zahtjevna Euro NCAP testiranja, sve analize japanskih inženjera govore kako će Hondin kompakt postati vlasnik maksimalnih 5 zvjezdica za sigurnost prilikom prometne nesreće.

10. Solidan omjer uloženo-dobiveno
Popis opreme i kvaliteta automobila uz solidnu cijenu oduvijek su bili dobitni faktor. Takvom efektu se i Honda potajno nada uz zanimljivu početnu cijenu od 144.890 kuna. Radi se o 1.0 VTEC izvedbi s pet vrata i Comfort paketom opreme. Prvi idući paket, Elegance skuplji je točno 21.200 kuna za ukupnih 166.090 kuna. Dok 1.5 litreni model počinje sa Sport paketom od 185.950 kuna, a završava s Prestige CVT paketom – 217.050 kuna.

Kod limuzinske verzije (4V) cijene se kreću između 179.990 i 240.090 kuna.

 

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene