Obavijesti Video Pretražite Navigacija
Neuspjelo privlačenje mlađe publike

Gledanost ovogodišnjih 'Oscara' pala deset posto!

Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
Prošle godine bila je zabilježena najviša gledanost u posljednjih pet godina. Zašto je ovogodišnji Oscar podbacio?

Broj televizijskih gledatelja koji su u nedjelju navečer pratili 83. dodjelu Oscara bio je za deset posto manji u odnosu na prošlu godinu, unatoč pokušaju producenta da angažiranjem Anne Hathaway i Jamesa Franca privuku više mlađe publike.

Pročitajte i ovo Ksenija Kardum, direktorica informativnog programa Nove TV Hvala gledateljima Nova TV ima najgledaniji izborni program: "Ovo je vrhunac praćenja političke scene, za to se priprema mjesecima" Slika nije dostupna Tema dana Koliko često idete u kino?

Prijenos uživo emitirao se na američkoj TV postaji ABC i gledalo ga je 37,6 milijuna gledatelja. Prošle godine kad je trijumfirao film ‘Narednik James’ redateljice Kathryn Bigelow svečanost je gledalo 41,3 milijuna gledatelja, a zanimljivo je da je pošle godine bila zabilježena i najviša gledanost u posljednjih pet godina, što navodi na zaključak da Amerikanci više vole dodjele na kojima su angažirani filmovi koji se bave aktualnim temama.

Treba samo podsjetiti da je ‘Narednik James’ prvi film koji je ozbiljno polemizirao s američkim vojnim angažmanom u Iraku. Ove godine niti jedan film nije se bavio sličnom tematikom. Filmovi koji su bili najviše ‘uronjeni u stvarnost’ bili su ‘Socijalna mreža’ i ‘Klinci su u redu’, ali u njima nema socijalno političkog angažmana.

>> FOTO: Koja glumica je bila najseksepilnija na Oscarima

>> 'Kraljev govor' potukao 'Društvenu mrežu'!

Povezane teme

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene