Na mreži su se pojavile fotografije novog izgleda Gmaila kojeg Google testira već neko vrijeme


Google je posljednje veće promjene u svom e-mail servisu predstavio prije godinu dana kada je podijelio inbox korisnika u tri kategorije – primarne mailove, obavijesti s društvenih mreža i promotivne obavijesti. Ova kompanija sada testira nove promjene u izgledu Gmaila, a kako su otkrili na stranici Geek.com, uskoro bi se izgled ovog mail servisa koji ima stotine milijuna korisnika mogao uvelike promijeniti.

Vezani članci Koronavirus, ilustracija U jednoj županiji gotovo trećina od ukupnog broja zaraženih. U Zagrebu 9 zaraženih nije kontaktirano jer su dali netočne podatke ili su odbijali pozive Škola, ilustracija U susjednoj zemlji ravnatelji škola dobili uputu prije početka nastave: Odbijanje testiranja ili nošenja maske može biti razlog za - otkaz

'Izgled novog Gmaila puno je čišći i jednostavniji u odnosu na trenutno sučelje', komentirali su na Huffington Postu promjene koje trenutno testira ovaj internetski div – u novom Gmailu Google je izbacio tabove s kategoriziranom poštom (uvedene su nove kategorije u inbox koje su sada prikazane s lijeve strane ekrana), a uvedene su i neke korisne nove opcije poput postavljanja podsjetnika za slanje mailova, to-do liste i slično.

Koristite Gmail? Savjeti koji će vam olakšati svakodnevan rad!

Također, korisnici će moći i 'zakačiti' neke najvažnije mailove tako da uvijek budu u vrhu inboxa kako ne bi zaboravili na njih (tj. bit će na vrhu dok ih sami korisnici ne uklone s vrha inboxa). Ovim promjenama Googleovci žele poboljšati prikaz Gmaila na različitim veličinama ekrana jer se danas Gmailu pristupa na pametnim telefonima s ekranima dijagonale 4-5 inča, phabletima i tabletima s dijagonalama od 5 do 11 inča, odnosno na računalima s velikim monitorima te je novo sučelje prilagođeno različitim veličinama ekrana mobilnih uređaja i računala.

Treba napomenuti da Google i dalje testira novi izgled i nove opcije Gmaila te da nije poznato hoće li ova kompanija u budućnosti uvesti sve ove novitete – postoji mogućnost da će ipak zadržati trenutni izgled, uz neke manje novitete ili će, ako se testiranje pokaže uspješnim, uskoro svim korisnicima omogućiti pristup potpuno novom izgledu svog e-mail servisa.  

DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook