Obožavamo "Dark"

Pitanje nije gdje, već kad ćete se zaljubiti u ultramračnu seriju od čije će vam se radnje zavrtjeti u glavi

showbuzz showbuzz DNEVNIK.hr

Uvijek smo u potrazi za dobrim serijama, a s obzirom na to da živimo u vremenu kada su serije postale hvaljenije i kvalitetnije od mnogih holivudskih filmova, nije ih teško pronaći. Europska produkcija počela je opasno konkurirati američkoj, pa se i na Starom Kontinentu mogu pronaći pravi biseri. Jedna takva serija-dragulj jest i njemački „Dark“, koja je prvu sezonu doživjela 2017., a drugu ove godine.

Mračna, intrigantna i više no inovativna, „Dark“ je prva njemačka Netflixova serija koja je u rekordnom roku postala hit. Smještena u malenom njemačkom gradiću koji je baš uvijek obavijen maglom i kišom, priča prati isprepletene živote mještana koji skrivaju mnoge tajne. Kada djeca iz gradića počnu netragom nestajati, počnu ispadati kosturi iz ormara koji razotkrivaju mnoge tajne odnose, afere i prevare koje su bile skrivane dugi niz godina.

Pogledaj i ovo Meghan Markle i princ Harry evo ih opet Meghan i Harry vraćaju se na Netflix nakon bombastičnog dokumentarca, potvrdili su čak dvije nove serije!

U deset sati, koliko svaka sezona traje, gledatelj zajedno s likovima serije polazi na pravo emocionalno i vremensko putovanje koje iznenadnim preokretima sudbina, vremena i priča iskušava gledateljevu koncentraciju i sposobnost imaginacije, ali i zakone fizike kojima vjerujemo.

Ono što započinje kao obiteljska drama s elementima krimića prerasta u znanstvenofantastični triler koji će vas zadiviti, zbuniti i natjerati da s velikom pozornošću pratite razvoj priče. Poigravanje s različitim žanrovima i ispresijecana struktura radnje znače da ovu seriju morate pratiti s velikom pažnjom, a ne uz mobitel u ruci i kao pozadinski šum na koji ćete ponekad svrnuti pažnju.

Izvrsna, visokobudžetna produkcija, odlična glumačka postava i doista nevjerojatno uvjerljiv kasting, kao i vrlo atmosferična fotografija, stvorili su odličnu hit-seriju koja će vas prikovati za male ekrane od prve do zadnje epizode.

„Dark“ bi se najjednostavnije mogao opisati sintagmom – očekujte neočekivano. Ma što čuli ili pročitali o ovom hitu koji je oduševio gledatelje diljem svijeta, nećete se moći pripremiti za ono što vas očekuje u dosadašnjih 20 epizoda.

„Dark“ ima potencijal zadovoljiti i ljubitelje drame, ali i ljubitelje SF-a i trilera. Suptilna, potresna i vrlo, vrlo mračna serija itekako opravdava svoj naziv. Povest će vas na putovanje u onostrano, natjerati da vjerujete u nemoguće i uz sve to suosjećate i aktivno navijate za junake i antijunake te sage o uspavanom gradiću u kojem baš ništa nije onakvo kakvo se čini. Kombinacija od koje će vam se zavrtjeti u glavi - ali na pozitivan način.

1/7 >> Pogledaji ovu galeriju Jelena Perić i Igor Bubnjić (Foto: Instagram) Jelena Perić i Igor Bubnjić (Foto: Instagram) Jelena Perić i Igor Bubnjić (Foto: Instagram) Jelena Perić i Igor Bubnjić (Foto: Instagram) +2 Jelena Perić i Igor Bubnjić (Foto: Instagram) Celebrity Hrvatska Kim Kardashian i bivši Vatreni pohvalili se kupnjom luksuzne nekretnine