Predivan roman

Još jedna fenomenalna književna poslastica: Knjiga koja otvara vrata u čarobni svijet magije

Izgubljeno cvijeće Izgubljeno cvijeće

''Izgubljeno cvijeće Alice Hart“ roman je koji smo čekali jako dugo, možda i predugo. Roman govori o ljubavi, gubitku, izdaji, iskupljenju i hrabrosti, a smješten je u drevni mitski krajolik australskih ravnica.

Za sve ljubitelje čitanja stiže jedna fenomenalna književna poslastica.

Naime, radi se o novoj autorici koja nam otvara vrata u svoj čaroban svijet pun magije. Holly Ringland rodom je iz Queenslanda. Tamo odrasta i oblikuje se u djevojčicu prepunu iskustava jer u devetoj godini s roditeljima odlazi na dvogodišnje putovanje kamperom po nacionalnim parkovima Sjeverne Amerike. Tada Holly razvija afinitet prema upoznavanju raznih kultura i priča.

Tu ne staje njezino životno putovanje. U dvadesetima odlazi u pustinje središnje Australije i četiri godine radi u domorodačkoj zajednici te 2009. odlazi u Englesku kako bi magistrirala kreativno pisanje na Sveučilištu u Manchesteru. Nakon tako dinamičnog životnog puta jedne mlade osobe može doći samo do jednog – do savršene posljedice. Upravo je debitantski roman ''Izgubljeno cvijeće Alice Hart“ savršena posljedica zanimljivog života koji je vodila Ringland.

U pustinjama Australije, između polja šećerne trske i mora, odrasta devetogodišnja Alice Hart. Cvijeće je ono što ju očarava i što ju štiti; majka joj je to uvijek voljela tako predstaviti kako ne bi postala žrtva očeva rapidno mijenjajućeg raspoloženja. Međutim, tragedija koja se dogodi malenoj Alice odvodi je na nepoznato mjesto. Ona odlazi živjeti s bakom za koju dotad nije ni znala da postoji, ali ono što ju dalje na putu prati je cvijeće. Tamo se nalazi farma autohtonog australskog cvijeća, koja pruža utočiste ženama koje su poput Alice. Na farmi ona uči da u viktorijanskoj tradiciji svaki cvijet ima svoje značenje. Cvijeće tako postoje sredstvo za izražavanje mladoj Alice, ali stvari se promijene kada shvati da se neke priče ne mogu ispričati cvijećem.

''Izgubljeno cvijeće Alice Hart“ roman je koji smo čekali jako dugo, možda i predugo. Roman govori o ljubavi, gubitku, izdaji, iskupljenju i hrabrosti. Smješten je u drevni mitski krajolik australskih ravnica. Izražavanje autorice promišljeno je te u čitatelju izaziva osjećaj ljudskosti, suosjećanje, empatiju, strah i hrabrost. Ovaj roman savršeno je štivo koje naprosto svakom ljubitelju čitanja treba proći kroz prste jer ostavlja dugotrajan trag, a uskoro će biti dostupan i kod nas u nakladi Znanja.