Prijetnje i uvrede

Trifunović objavom o Slobodanu Praljku uznemirio Hrvate: "Je**m ti mater klošarsku, vidimo se u Splitu!"

Sergej Trifunović (FOTO: Petar Glebov/PIXSELL) Sergej Trifunović (FOTO: Petar Glebov/PIXSELL) 1/2 >> Pogledaji ovu galeriju Sergej Trifunović (FOTO: Petar Glebov/PIXSELL) +0 Sergej Trifunović Instagram (FOTO: Instagram) Galerija

Pljušte prijetnje i uvrede na račun Sergeja Trifunovića. Nakon što je Slobodan Praljak u haškoj sudnici počinio suicid, glumac je objavio neukusnu objavu.

Nakon što je Slobodan Praljak u haškoj sudnici popio otrov te počinio suicid, glumac Sergej Trifunović objavio je na Instagramu fotografiju zbog koje je primio silne uvrede. Na fotografiji koja prikazuje generala Praljka kako ispija bočicu s nepoznatom supstancom piše i "Danas je Dan Republike i stari je popio malo".

Pogledaj i ovo Sergej Trifunović na Braču - 4 Dirljivo... Sergej Trifunović od Mire Furlan oprostio se dugim, potresnim pismom: "Nije nju ubio nikakav komarac...''

Nakon objave počele su pljuštati uvrede Hrvata na račun srpskog glumca. Psovke, prijetnje, uvrede... Sergej se u komentarima čak i osvrnuo na situaciju, no u međuvremenu se, tijekom noći, predomislio te uklonio fotografiju.

"Volim te i cijenim kao glumca koji ne j**e nikog i ništa, ali za ovo ti je**m mater klošarsku, vidimo se u Splitu", rekao je jedan obožavatelj. "Svaki tvoj film sam pogledao i za svaki sam rekao da nema glumca kao tebe. Hvalio sam te gdje god sam mogao, ali ovo što si danas objavio, ovo je sramota. Nadam se da nikada više ništa nećeš snimiti", dodao je drugi.

"Dođi u Hrvatsku da te malo počastimo s tim istim pićem", poručio je treći. "Jedan umjetnik poput tebe ne bi trebao ovako nešto objaviti. Najeo si se ti 'leba od hrvatskih kuna'... al' jedva čekam tvoj dolazak u Hrvatsku", dodao je četvrti komentator. Netko je Sergeju napisao i da je napravio veću glupost od Davora Šukera, koji se fotografirao na grobu Ante Pavelića. Trifunović je na to sve odgovorio u svom stilu.

"Šuker se slikao na Pavelićevom grobu. Što je ovdje gore? Što ne plačem nad teatralnom smrti jednog lošeg redatelja koji je u nedostatku talenta našao sebe kao zapovjednika u prljavom ratu? Ako ništa, bar nije ispao pi***tina kao neki naši generali koji su držali kao taoce cijelu naciju zbog svog dupeta. Dakle, što je ovdje sporno?" zapitao se glumac.

Sergej Trifunović (FOTO: Petar Glebov/PIXSELL) Sergej Trifunović (FOTO: Petar Glebov/PIXSELL)

"Je**m mater svim generalima i svim uniformama koji su pravili zločine, bez razlike u vjeri i nacionalnosti. Za one kojima nije jasno, još jedan red: je**m vam mater svima. Svi nazdravite sa Praljkom", napisao je pa dodao: "Moje srce plače za svakim tko će me otpratiti zbog smrti bilo kakvog ubojice, ma koje vjere i nacije bio. Plače, jer ako se potresate nad smrću ubojice, onda ste...što? I svi koji slavite sve generale i sve zločince ovoga rata kome god da pripadaju, svi se napušite ku**a. Srbi, Hrvati, Muslimani. Svi. Bez razlike. Ku**a. I svi kojima vam nije jasno: napušite se također. Ku**a. Po***em vazda i uvijek i na sve zločince čiji god bili", zaključio je Sergej.

Čini se da su komentari postali u međuvremenu još gori i žešći, pa je objavu izbrisao.

Za razliku od njega, Enis Bešlagić odaslao je sasvim drugačiju poruku.