Kendall Jenner i Gigi Hadid nosile su parišku reviju 2016. godine, ali ne i onu prošlogodišnju u Šangaju.

Galerija


Netko se izlanuo na Instagramu.

Vezani članci Bella Hadid i Kendall Jenner (Foto: Profimedia) Strastveno poljubila prijateljicu samo godinu dana nakon što su kružile glasine da je gay Gigi Hadid (Foto: AFP) Ona je nekad bila popularnija, a onda ju je u potpunosti zasjenila mlađa sestra

Uskoro nas očekuje još jedan spektakl u režiji poznatog brenda Victoria's Secret. Radi se o tradicionalnoj godišnjoj reviji seksi donjeg rublja slavnog brenda, koje će na pisti ponovno nositi neke od najljepših i najtraženijih manekenki današnjice.

A čini se da  će se ove godine njome ponovno šetati i 22-godišnje manekenke Kendall Jenner i Gigi Hadid, koje su prošle godine izostale iz showa. To je otkrio poznati dizajner cipela Brian Atwood, koji će i ove godine izraditi sve modele za manekenke i koji je na Instagramu podijelio fotografije najboljih prijateljica te nije skrivao oduševljenje što će baš one ponovno nositi njegove modele.

"Još manje od mjeseca dana, idemo Kendall i Gigi", napisao je Brian ispod fotografija manekenki koje su nosile reviju u Parizu 2016. godine, ali ne i onu prošlogodišnju u Šangaju.

Revija će se ove godine održavati u New Yorku, gdje je sve i počelo, a Brian je ponovno izazvao lavinu komentara na angažman manekenki koje svoje karijere mogu zahvaliti većim djelom svojim bogatim i poznatim roditeljima. Zanimljivo, puno manje njih napada Giginu mlađu sestru Bellu Hadid, koja je također "anđelica" i koja se proslavila nakon što je operirala nos.

Javnost ih naziva "Instagram modelima" te tvrdi da ih modni brendovi zapošljavaju isključivo zbog milijunskih obožavatelja koji ih prate na društvenim mrežama te kupuju baš sve što cure reklamiraju. S druge strane, dok se neke djevojke godinama muče kako bi uopće došle na kasting za određenu reviju, posebno ovako prestižnu, ove djevojke osvajaju najpoznatije piste i naslovnice kao iz šale.

Iako ćemo se složiti da to nije nimalo pošteno, jasna nam je i perspektiva brendova, kojima je cilj rasprodati ono što proizvode.