Slika nije dostupna
Slika nije dostupna

Nakon uspješnog otvaranja salona u rujnu, Boye by BBK lansira kampanju u kojoj četiri poznate dame – Maja Vučić, Sara Renar, Antonia Matković Šerić i Sussane Yoko Henkel predstavljaju četiri usluge bojenja!


Poznati frizerski studio BBK u rujnu ove godine uveo je inovaciju na tržište te napravio iskorak u novi tržišni concept – BOYE BY BBK, frizerski salon samo za vrhunski stručno bojenje uz fantastično povoljne cijene.
 
BOYE BY BBK nudi četiri usluge: prvo bojenje u životu, bojenje izrasta, bojenje vrhova i bojenje čitave kose, a za svoju prvu kampanju kojom najavljuje otvaranje još jednog salona (uz postojeći na Kvaternikovom trgu, Šubićeva 64) u Dubravi (Dankovečka 3), stručni tim odabrao je četiri poznata lica od kojih svako predstavlja jednu uslugu bojenja.

Vezani članci Antonia i Aljoša Šerić Poznati domaći par otkrio kako je njihova kćerkica reagirala na prinovu u obitelji: "Već neko vrijeme je to tražila" Antonia Matković Šerić i Aljoša Šerić Uvijek su rado viđen domaći par i uspješno prkose stereotipima, a imaju i jedan poseban razlog za ovakve osmijehe

Nova zaštitna lica 'Salona F' - U potpuno novom svjetlu

Naše poznate pjevačice i glazbenice – ex Divasica Maja Vučić, mlada Sara Renar, članica grupe Pavel Antonia Matković Šerić te violinistica Susanna Yoko Henkel tako prezentiraju određeni tip bojenja kose, u kampanji su 'osumnjičene' za dobru boju, a zato i tražene; otkuda dolazi i naziv kampanje 'Wanted'. Ta četiri tipa bojenja kose su LIKE A VIRGIN (Sara Renar), FARBARELA (Antonia Matković Šerić), PRAMENAGE (Maja Vučić) i RETOUCHE (Susanna Yoko Henkel), a svaka od njih ima svoj stil i nosi svoju poruku.
 
Na projektu je radio i stručni tim: Branka Trohar kao art director, fotograf Filip Gržinić te make up artistica Tena Bašić.

DNEVNIK.hr SHOWBUZZ pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook  

Još brže do svakodnevnih vijesti prilagođenih tebi. PREUZMI novu Još lakše do najnovijih vijesti o poznatima. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju