''Moram priznati...''

Ivana Banfić o najvećem strahu koji je proživjela: ''Poslije toga više se apsolutno ničega ne bojim''

1/13 >> Pogledaji ovu galeriju In Magazin: Ivana Banfić - 1 In Magazin: Ivana Banfić - 2 In Magazin: Ivana Banfić - 3 In Magazin: Ivana Banfić - 4 In Magazin: Ivana Banfić - 5 In Magazin: Ivana Banfić - 6 In Magazin: Ivana Banfić - 7 In Magazin: Ivana Banfić - 8 In Magazin: Ivana Banfić - 9 Ivana Banfić +2 ZNK: Ivana Banfić - 1 Galerija

Pjevačica Ivana Banfić za sebe će reći da je prošla sve. Boravila je u hotelima od pet zvjezdica, ali i u kućici od banana i lišća. Okušat će se sada i u reality showu Survivor. Prije odlaska u Dominikansku Republiku, s ekipom In magazina razgovarala je o novoj avanturi, ali i o strahu koji je iskusila tijekom potresa na Banovini.

Povezanost s prirodom i bogatstvo života. Tako bi svoja putovanja egzotičnim dijelovima svijeta opisala naša pjevačica Ivana Banfić.

''Najdivlje Amazona, tamo u Peruu gdje sam spavala u kućici od banana i lišća, s domorocima. Indija, spavala sam u pustinji, od tih, takvih krajeva divljih. Nekako me to privlači, ali i logično zapravo zato što karijera pjevačice i zvijezde, celebrityja, sam prošla apsolutno sve, 5 zvjezdica hotel, pjevala sam ne znam kome nisam, prošla sam sva najbolje jela, jahte, sve te simbole'', priča Ivana Banfić.

Pogledaj i ovo Ivana Banfić Avanturistički duh! Ivana Banfić u novom životnom izazovu, još ni ne zna što je čeka, a konkurencija je opaka: "Cilj je pomaknuti vlastite granice"

Otkrivati novo i nepoznato uvijek ju je zanimalo.

''Otkad sam bila mala, veli moja mama da sam bila adrenalinski tip. Skakala sam s padobranom, u akrobatskom luping avionu koji radi razno razne akrobatske stvari, pa sam ronila s bocama, penjala se to jest spuštala s jedne zgrade'', priča.

''Imamo onaj iskonski strah, koji recimo ne možemo kontrolirati kad je elementarna nepogoda, potres ili nešto tako, to je pravi strah, a onaj sad bojim se bube, bojim se aviona to je naučeni strah'', kaže.

Iskonski strah osjetila je tijekom potresa u Sisku. Naime, epicentar razornog potresa bio je tri kilometra od njezine kuće.

''Nakon potresa u Sisku, ne postoji više strah od apsolutno ničega u meni. Jedan od najvećih strahova koje sam iskusila u životu, moram priznati. U Velikoj Gorici jer još uvijek tamo to drhtulji, tko zna koliko će i nekako, nije mi to ugodno. Tako da sam u Gorici, a tamo odem povremeno, ali ne ulazim u kuću, nego sam na polju'', kaže.

A polje i vrt Ivani su velika ljubav. Nije joj problem zasukati rukave. Okušala se tako u sadnji luka, krumpira, rajčice. Ali na početku nije sve išlo glatko.

''Baš je bilo Survivor, jer posadim svoj vrt, prve godine kad sam došla, bude suša, ništa ne uspije, posadim druge godine bude poplava, ne uspije, posadim treće godine, treće godine korov ovakav, ko one amazonska prašuma, mali ovakvi paradajzići, pa puževi. uglavnom, stalno ti imaš neke borbe s prirodom jer priroda te testira da vidi koliko si ti spreman za suživot s prirodom.'', kaže.

Koliko je prirodna nepredvidiva, sada će isprobati u popularnom televizijskom showu Survivor.

''Još bolje vidjeti što će mi tamo priroda reći, kako će me tamo izbaciti'', kaže.

Drugi kandidati od nje će dobiti, kaže, potporu i rame za plakanje. Ivana se pripremila za sve uvjete, pa i na to da bude bez hrane.

''Ja sam navikla, ja sam dosta gladovala, namjerno, da vidim koliko mogu. Dosta sam ja eksperimentirala na sebi. Što se tiče toga. Nisam jela kolače godinu dana, nisam jela ovo, pa nisam jela meso, sve sam živo isprobala, a ima ljudi koji možda nisu, u svakom slučaju imat ću razumijevanja i za njih'', kaže.

Pred njom je sada velik izazov, a nakon toga nastavit će sa svojom glazbenom karijerom.

''Planovi su napraviti još nekoliko pjesama, album jer pjevačica je bila sad dvije godine na odmoru prisilnom zbog ovog sveg što je bilo i sad nešto radim, nešto se već radi, nešto već imam od pjesama spremno. I da želim si napravit jedan veliki koncert u Areni'', zaključila je.

Velik dance party bio bi joj kruna karijere, ali i najdraži izazov koji bi morala svladati.

IN magazin gledajte od ponedjeljka do petka u 17:30 na Novoj TV, a propuštene emisije pogledajte besplatno na novatv.hr.

1/7 >> Pogledaji ovu galeriju Vlatka Pokos Vlatka Pokos Vlatka Pokos Vlatka Pokos +2 Vlatka Pokos Celebrity Vlatka Pokos pohvalila se svojim partnerom, a konačno je objavila i njihovu fotku: "Mislim da mi mnoge djevojčice zavide"

SVI ČITAJU OVO

Povezane teme

Još lakše do najnovijih vijesti o poznatima.

Prati showbuzz.hr na DNEVNIK.hr aplikaciji. Preuzmi odmah!

Omogući obavijesti i budi uvijek u toku