Ususret 22. sezoni Cro A Porter-a, uvijek iščekivana najavna kampanja - i ove sezone ponovno stvara snažne emocije, ruši tabue i postavlja mnoga pitanja.


Središte kampanje je žena i njena bezvremenska ljepota u kontekstu koji njeguje osobnost i individualnost te traži istinske vrijednosti u pristupu ljepoti.

Vezani članci Slika nije dostupna 'U ovom bi se mogla još koji put udat' Slika nije dostupna Nova kolekcija bajkovitog Borisa Pavlina na Cro A Porteru

Ovosezonsku kampanju krase tri žene koje su izabrane zbog svoje specifične životne priče, netipičnog izgleda i stava prema svakodnevici:

- Valentina(19) polako i uspješno gradi karijeru modela. Zbog svog prozirnog tena, crvene kose i pjegica, ljubimica je modnih urednika. Svakako netipična ljepotica izražene osobnosti, trenutno radi u Londonu gdje joj predviđaju uspješnu karijeru;

- Iris (33) najdugovječnije je lice na pistama Cro A Porter-a. Iako je poznato je da modeli najčešće vrlo rano završavaju karijeru na pistama, Iris ravnopravno korača s nekad upola mlađim kolegicama. Kraljica je domaćih modnih pista, svoju svježinu održava sportskim načinom života te je besprijekoran uzor svim ženama na pragu zrelosti;
- Zvončica (56) se bavi modelingom već 40 godina, no još uvijek u posao unosi svježinu i modno zanimljiv, specifičan izgled. Individualnost i čuvanje vlastite osobnosti je ono što Zvončica stavlja u prvi plan kada je upitate za savjet čemu zahvaljuje svoju dugovječnost u poslu.

Estetika 22. Cro A Porter kampanje je bezvremenska: pročišćena, klasična i jednostavna te doista u prvi plan stavlja osobnost modela. Sve tri žene na sebi nose autorski korzet koji opisuje nago žensko tijelo, naglašavajući tako skulpturu savršenih proporcija, toliko traženom obrascu svih vremena. Korzeti su individualno i koloristički prilagođeni svakoj od žena u kampanji, čime je postignut nezaobilazni naglasak na svako pojedino lice, osobnost i različitost.

DNEVNIK.hr SHOWBUZZ pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook