Krajem 90-ih i ranih 2000-ih na plesnom podiju Tvornice tijekom legendarnih večeri Stereo Studio nezaobilazna su bila dvojica veselih i rasplesanih tamnoputih momaka s osmijehom od uha do uha.

Galerija


 Jedan od njih bio je Višeslav Laboš, koji se u to doba i sam počeo baviti puštanjem glazbe. Kasnije je i dočekao nastup na Stereo Studiju, jedan u velikom nizu partija posljednjih 20 godina otkako je počeo puštati. Svoj će 20-godišnji jubilej proslaviti u subotu, 30. ožujka u Mastersu na večeri Forty Fifty.

Klupske debije ostvaruje u Močvari 1999. u čiji program unosi breakbeat oblike kroz večeri Funky Breaks i Breakalicious, a kasnije je sudjelovao i u brojnim kultnim programima kao što su Groodanje, Kontrapunkt i DMSR. Posljednjih godina rjeđe je za pultom, no to ne znači da se ne bavi glazbom za koju je sudbinski vezan.

PR
PR

Svestrani Viško autor je glazbe ili oblikovatelj zvuka za dvadesetak plesnih predstava, među kojima i za Montažstroj, BADco. i Zagrebački plesni ansambl, a svojim je zvucima obogatio i dva baleta HNK - Bolero i Macbeth. Njegov je potpis i na zvuku ili glazbi 40-ak domaćih i stranih kratkih filmova, a kao skladatelj, izvođač, producent ili mastering inženjer sudjelovao je na više od 50 muzičkih albuma. Među inima, surađivao je s Darkom Rundekom, Sarom Renar, Majom Posavec i Bebe Na Vole.

Labosh je i neumorni kopač po prostranstvima raritetne elektroničke i ine hrvatske i ex-yu glazbe, pa je i autor dvaju kompilacijskih CD-ova „U potrazi za novim zvukom 1956 -1984“ i „Electronic Jugoton“, a uskoro izlazi i dvostruka ploča „Jugoton Funk“, koju priprema s DJ-em Smeđim Šećerom. Unatoč svoj toj glazbenoj raznolikosti, za svoju veliku feštu u Mastersu, sukladno ambijentu, priprema deep house i techno nastup, kojim će se sjajno uklopiti u uobičajeno zvukovlje domaćina večeri Pepija Jogardea i Felvera.

Vezani članci PR Kristijan Molnar: Drago mi je da sam blizak sa zagrebačkom publikom PR Omiljeni beogradski DJ Kristijan Molnar ponovno u Mastersu