Ulaznice za Ultra Beach i VIP ulaznice za splitski dio festivala su rasprodane, te je ostalo je još samo 50 regionalnih ulaznica. Jednodnevne ulaznice prilika su za one koji neće stići ugrabiti svoju festivalsku ulaznicu.


Osam festivalskih pozornica, oko 180.000 ljudi iz više od 140 zemalja, 120 akreditiranih novinara iz svijeta te jedinstvena prilika za uživanje u preko 250 sati glazbe u izvedbi više od 120 DJ-a…

MALA ZEMLJA ZA VELIKU ZABAVU Svake godine privuku 200 000 gostiju iz 140 svjetskih zemalja

Vezani članci Slika nije dostupna Odbrojavanje do drugog izdanja Split Beach Festivala Slika nije dostupna Mađarski duo Craziibiza rasplesao dubrovački Revelin

Dio je to impresivnih brojki koje još jednom potvrđuju status festivala Ultra Europe kao najiščekivanijeg događanja ljetne sezone u regiji. Tome u prilog govori i činjenica da su sve ulaznice za ekskluzivni party Ultra Beach, koji će se održati 15. srpnja na Hvaru rasprodane, a isto vrijedi i za VIP ulaznice za splitski dio festivala, koji će se na stadionu Poljud održati za samo osam dana, točnije od 10. do 12. srpnja. Regionalnih ulaznica za hrvatske državljane po povlaštenoj cijeni od 899 kn ostalo je samo 50, a trodnevnih festivalskih (tzv. General Admission), onih koje se mogu kupiti online samo 100.

Festival Ultra Europe ljubiteljima elektroničke glazbe nudi sveobuhvatno iskustvo destinacije, a ove će godine cjelokupni festivalski doživljaj biti još bolji zahvaljujući novitetima koje organizatori pripremaju u suradnji s partnerima, sponzorima i lokalnom zajednicom.

The FINAL Ultra Europe 2015 lineup is here!Explore all the stages: http://www.ultraeurope.com/lineupTickets: http://www.ultraeurope.com/tickets

Posted by Ultra Europe on Friday, June 26, 2015

'Najveća novost ovogodišnjeg izdanja je tzv. Resistance Stage, pozornica karakterističnog dizajna s posebnim efektima, koja je svoju premijeru imala u Miamiju. Posjetitelji će tijekom sedam dana Ultra ludila moći uživati u više od 250 sati glazbe na ukupno osam festivalskih pozornica, a ove smo godine, uz dovođenje vrhunskih imena elektroničke scene, dodatnu pažnju posvetili i unaprjeđenju lokacije. Tako smo osigurali dvostruko više wc-a po cijeloj lokaciji, sustav beskontaktnog plaćanja provjerit će se uoči festivala, novi glavni ulaz omogućit će većem broju posjetitelja da istovremeno uđe u stadion, a svi će svoje ulaznice moći mijenjati za narukvice na Zapadnoj obali i na Poljudu prije početka festivala kako bismo u najvećoj mogućoj mjeri izbjegli gužve', izjavio je Joe Bašić, direktor tvrtke Adria MM Produkcija te istaknuo kako će poljudski stadion imati četiri pozornice, glavna će biti konceptualno drugačija nego prošle godine, dok će u petak The Chemical Brothers tijekom nastupa pokazati produkciju koju koriste na ovogodišnjoj inozemnoj turneji.

ULTRA Europe 2015 Šalković i ove godine na festivalu: 'Starim, ali ne gasi se plam'

Također je naglasio kako će ove godine upravo spomenuta Zapadna obala biti mjesto okupljanja prije festivala, posjetitelji će tijekom radnog vremena od 11 do 23 sata moći kupovati ulaznice, brendirane proizvode Ultre te posjetiti štandove sponzora.

Važnost i utjecaj festivala Ultra Europe za pozicioniranje Hrvatske kao atraktivne destinacije za turiste iz svih dijelova svijeta potvrdio je i ministar turizma Darko Lorencin: 'Hrvatska gradi imidž destinacije s brojnim i raznolikim ponudama tijekom čitave godine. Samim time iznimno je važno stvarati dodatne ponude i motive za dolazak turista u Hrvatsku, kako bismo bili što konkurentniji među ostalim mediteranskim zemljama, a i u ostatku svijeta. Manifestacije kao što su Ultra Europe, a koje imaju atribut svjetski poznatih atrakcija, osim velike promotivne vrijednosti uvelike pridonose stvaranju nove i drugačije slike Hrvatske te daju dodatnu vrijednost postojećoj turističkoj ponudi'

Najzagriženiji fanovi ovogodišnjeg izdanja dolaze iz Australije, Ujedinjenog Kraljevstva, SAD-a, Brazila, Norveške i Njemačke te su upravo oni u najvećem broju razgrabili ulaznice za Ultra Beach. Već treću godinu zaredom partner festivala je tvrtka The Yacht Week koja, kako je objasnila Riley Westgaard, media manager TYW, u Hrvatskoj nudi čak 1000 luksuznih jahti, od čega ih je 300 rezervirano u sklopu Ultra Yacht Weeka.

O FESTIVALU ULTRA EUROPE

Introducing... The official Phase 2 Lineup!20+ new artists joined the crazy lineup for this year's edition of the Ultimate Destination Music Festival. Join the Ultra Europe experience and buy your ticket NOW --> www.ultraeurope.com/ticketsSee you all this summer in beautiful Croatia!

Posted by Ultra Europe on Wednesday, May 13, 2015
Festival ULTRA EUROPE jedino je događanje u organizaciji Ultra Worldwide u Europi, a s investicijom od oko 100 milijuna kuna kroz pet godina predstavlja jedno od najznačajnijih ulaganja u Hrvatskoj u turizmu i pratećoj industriji zabave.

Prema procjenama organizatora, festival ULTRA EUROPE u drugoj je godini održavanja potaknuo više od 300.000 milijuna kuna dodatne turističke potrošnje u Splitsko-dalmatinskoj županiji te privukao interes više od 150.000 posjetitelja tijekom 5 festivalskih dana, i to iz 125 zemalja svijeta. Na festivalskim su pozornicama nastupili trenutno najpopularnija imena elektroničke scene. Ususret festivalu održani su brojni partyji u sklopu događanja Countdown To Ultra. Hrvatski partner u organizaciji festivala Ultra Europe je tvrtka Adria MM Produkcija. 

DNEVNIK.hr SHOWBUZZ pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook