Bečka kompanija nakita diljem svijeta osvaja umjetničkim ručno izrađenim nakitom od pečenog emajla ukrašenim 18 kt i 24 kt zlatom.


Nova FREYWILLE kampanja za kolekcije Floral Symphony i Magic Sphinx snimljena je u Zagrebu s Ninom Badrić. Time je ujedno proslavljen i nastavak uspješne suradnje između naše glazbene dive i ovog svjetskog lukuznog brenda.

Vezani članci Nina Badrić - 4 Nina Badrić priznala o čemu ponekad mašta, a objavila je i fotke u haljini koja je mnoge podsjetila na vjenčanicu Nina Badrić Svi se dive mladolikom licu Nine Badrić u petom desetljeću života, a kada vidite kako je izgledala 2007. sve će vam biti jasno

Prilikom prvog predstavljanja svog raskošnog nakita hrvatskom tržišu u rujnu prošle godine, kompanija je angažirala za ambasadoricu glazbenu divu Ninu Badrić. Ono što je bilo zamišljeno kao regionalna suradnja, ubrzo je poprimilo svjetske razmjere. Ninina fotografija s kolekcijom Spirit of Africa oduševila je cijeli svijet .

Nina je u potpunosti očarana ljepotom raskošnog nakita koji ujedinjuje eleganciju i umjetnost.

'Iznimna je čast biti ambasadorom brenda koji više od 60 godina njeguje tradiciiju stvaranja umjetnički oslikanog nakita. Oduševljena sam umijećem FREYWILLE umjetnika koji na jedinstven način u svakom ručno oslikanom detalju uspijevaju utjeloviti najljepše ljudske emocije i oživiti ta mala umjetnička djela u trajne uspomene koje nas podsjećaju na posebne trenutke našeg života. FREYWILLE nakit je uistinu stvoren za prave romantičare, modne znalce i sve divne žene koje se ne boje pokazati svoju unutarnju snagu, gracioznost i ženstvenost', izjavila je Nina Badrić.

DNEVNIK.hr SHOWBUZZ pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook