BIPA FASHION.HR

PREDIVNA NAJAVA MODNE POSLASTICE Nadrealna modna bajka Franje Matkovića

showbuzz showbuzz DNEVNIK.hr

Bipa Fashion.hr predstavila je službenu kampanju, pod vodstvom poznatog modnog fotografa Franje Matkovića.

Ususret uzbudljivoj modnoj jeseni, BIPA FASHION.HR predstavlja službenu kampanju nastalu pod kreativnim vodstvom poznatog modnog fotografa Franje Matkovića, koji već niz godina daje potpis najprepoznatljivijoj kampanji na hrvatskoj modnoj sceni. Njegova vizija ove sezone predstavlja odmak od realnosti i kroz visokostilizirane fotografije priča pomalo nadrealnu modnu bajku. Ona je sve ono što moda u svojoj suštini predstavlja; ona je kreacija nastala iz želje za stvaranjem nečeg novog, drugačijeg, posebnog; ona je bijeg od stvarnosti.

Pogledaj i ovo showbuzz Još malo BIPA FASHION.HR najavljuje najznačajniji modni tjedan ove jeseni

'U zadnje vrijeme se u modnoj fotografiji preferiraju vizuali što bliži našoj "realnosti". Iako, to je i dalje zapravo daleko od naše stvarnostii - redovito visoko stilizirano, izrežirano i daje samo privid stvarnog. Vjerujem da se svako toliko moramo maknuti od takvog pristupa modi i podsjetiti se da nismo samo puki promatrači svijeta oko sebe, već imamo priliku stvarati i donijeti nešto novo u njega. Iz toga razloga, htjeli smo stvoriti svojevrsnu nadrealnu modnu bajku u potpuno 'običnim' uvjetima, transformirajući stvarnost kreativnošću, znanjem i alatima koje svakodnevno koristimo', ispričao je svoju modnu viziju fotograf Franjo Matković.

Moda je oduvijek predstavljala paralelni svijet u koji bježimo od onoga što se događa pred našim očima, moda je odraz mašte, vremena, duha i želje za doživljajem nečeg uzbudljivog i novog. Sve to prisutno je u kampanji BIPA FASHION.HR-a koju prate fotografije i video, a koja predstavlja potpunu suprotnost od prevladavajućeg minimalističkog prikaza i shvaćanja mode.

U želji da anticipira i predstavi najjače kreativne snage domaće scene, BIPA FASHION.HR i ovom kampanjom želi potaknuti stvaranje nove, drugačije kreativne energije koja će unijeti svježinu i uzbuđenje na hrvatskoj modnoj sceni. Zaštitna lica kampanje su modeli Hana Fort Mlakar i Laura Bračun iz agencije Talia model, a za styling je zaslužna talentirana stilistica Anikka. Make up je djelo vodećeg make up artiste Saše Jakovića, dok se za frizure pobrinuo Kevin Murphy kao službeni sponzor tjedna mode pod vodstvom kreativne direktorice Katice Topčić.

BIPA FASHION.HR predstavlja 23. sezonu, od 11. do 15. listopada, u Paviljonu 5 Zagrebačkog velesajma kad će u pet dana svoje kolekcije predstaviti najjača imena modne scene: eNVy room, Robert Sever, Ivica Skoko, ELFS, Ivica Klarić, BiteMyStyle by Zoran Aragović, Ana Maria Ricov, Martina Budek, Marina design u suradnji s brendom Ruke, Krie design, Gala Marija Vrbanić, Morana Krklec i Ana Bogdan. Prvi put na pisti FASHION.HR-a nastupit će i dobitnik prestižne nagrade Najbolji mladi dizajner by Perwoll, koji se bira 1. listopada na najvećem natjecanju za mlade talente Portanova Fashion Incubator u Osijeku.


 

SVI ČITAJU OVO

Povezane teme

Još lakše do najnovijih vijesti o poznatima.

Prati showbuzz.hr na DNEVNIK.hr aplikaciji. Preuzmi odmah!

Omogući obavijesti i budi uvijek u toku

IMAMO JOŠ NA OVU TEMU
Još vijesti
na instagramu POSJETI NAS
Pretraži

Omogući obavijesti
i budi uvijek u toku

Obavijesti uključene