Slika nije dostupna
Slika nije dostupna

Povodom revije, Ivana i Mladen snimili su foto i video kampanju u kojoj su modeli pokazali malo više nego što su trebali...


Zadnji dan Dreft Fashion Weeka, za sam kraj, u subotu, akademska kiparica, modna dizajnerica i umjetnica Ivana Popović zajedno s poznatim dizajnerom nakita Mladenom Grubićem na pisti priprema pravi umjetnički spektakl u njenom stilu.

Vezani članci Slika nije dostupna Novi život nakon tragedije: Kći Ivane Popović otišla u Barcelonu Slika nije dostupna PREUZIMA BRIGU OKO DJECE ''Njihova bol za majkom nemjerljiva je''

Po prvi puta na pisti će se pojaviti 22 potpuno nova lica, mlade djevojke, a među njima i Ivanina kćer Luna i kćer Suzy Josipović – Hannan.

>> Obiteljska drama: 'Tatu sam izgubila zbog maćehe'

Povodom revije, Ivana i Mladen snimili su foto i video kampanju koja znakovito povezuje njihovu reviju s humanitarnom akcijom udruge Europa Donna u kojoj sudjeluju. Kampanju je snimio Robert Smith, poznati redatelj koji živi i radi u Londonu. Video dio kampanje Ivana, Mladen i Robert predstaviti će na samoj reviji dok su foto kampanju već predstavili - i to golišavom fotkom koja je objavljena tijekom dana na internetu.

Ivana Popović o onome što nam priprema za zadnji dan Dreft Fashion Weeka otkrila je: 'Cijela revija je jako mladenačka, u kvalitetnim materijalima poput svile, s kontrastima- ručno obojanom ili crnom svilom, posvećena je mladim djevojkama koje se moraju odlijepiti od Facebooka i ostalih modernih
tehnologija, moraju biti svoje, drugačije, nesputane, neopterećene glupostima i lažnim vrijednostima,
moraju putovati, upijati znanja, stjecati iskustva, to su moje žive promatračice, a svaka je drugačija, baš kao i moji promatrači – svaki je od njih 10.000 drugačiji, ne postoji isti...“ kaže Ivana i nastavlja:

'Poanta jeda ne budu ničiji klonovi, da ne liče jedna na drugu kao što u stvarnosti liče (mažu obrve, puče usne, ističu grudi...), poanta je da se istaknu, izdvoje znanjem, obrazovanjem, pameću, da zaista budu – samo svoje, u svakom smislu. U ovoj priči/reviji putuju svijetom vlakom za mlade Interrail, iz grada u grad...

Ivana nam nije htjela otkriti ništa više, ali zato je Mladen Grubić objasnio svoju suradnju s ovom osebujnom umjetnicom i DFWZ-om: „Ovosezonski Dreft Fashion Week Zagreb pruža nam iznimno zadovoljstvo iz nekoliko razloga. Dizajnirao sam posebnu kolekciju nakita za 'presvilene' Ivanine haljine gdje se na obostrano zadovoljstvo prepuštamo najvećem modnom događanju. Iznimno nam je drago što cijela priča ima i humanitarni karakter i što će prodaja naših radova pridonijeti humanitarnom projektu 'Darujmo ružičasti život'.

Priča od svilenih haljina do ogrlica od staklenih perli i mjedi putuje poput satelita kroz snove. Kraj priča nema jer putovanje traje od emocija do strasti, a cjelokupni koncept ima poruku: kako bezbrižnost spava i živi san.'

DNEVNIK.hr SHOWBUZZ pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook  

Još brže do svakodnevnih vijesti prilagođenih tebi. PREUZMI novu Još lakše do najnovijih vijesti o poznatima. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju