U petak 20. rujna je u Rovinju na Weekend Media Festivalu u sklopu predavanja “I need a dollar - kako do investicije putem Funderbeam platforme?” kojeg je održao Damir Bićanić, predstavnik navedene platforme, tvrtka A4, organizator Fresh Island Festivala, predstavila svoje nove projekte i planove za 2020. godinu.

Galerija


 Hrvatski pioniri hip-hop scene te organizatori jedinog hrvatskog hip-hop internacionalnog festivala u četvrtak, 26. rujna, u Londonu lansiraju investicijsku Funderbeam kampanju s kojom prikupljaju minimalno pola milijuna eura investicija za nove festivalske projekte.

Vezani članci Fresh Island Festival 2018. (FOTO: PR) Gotovo rasprodan: Evo zašto ne smijete propustiti ovogodišnji Fresh Island Festival Slika nije dostupna Ekskluzivno! Sean Paul otvoreno o svom sinu i nekadašnjim sportskim uspjesima

Većina vas upoznata je s jedinim i prvim hrvatskim hip-hop festivalom - Fresh Islandom, koji je u svojih osam godina održavanja stekao svjetsku prepoznatljivost i postao jedno od omiljenih ljetnih okupljališta zaljubljenika u hip-hop glazbu iz Europe i svijeta.

PR
PR

Na primjeru brenda Fresh Island Festivala i tvrtke A4 d.o.o. koja stoji iza organizacije istoga, na panelu je predstavljeno kako je investiranje u privatne kompanije napokon postalo jednostavno zahvaljujući Funderbeamu, globalnoj platformi za financiranje i trgovanje udjelima privatnih kompanija. Osim toga predstavljene su do sada najuspješnije kampanje na Funderbeamu: TDA, Pivovara Medvedgrad, Include… te najavljen plan i kampanja koju priprema tvrtka A4 d.o.o.

Fresh Island Festival u osam godina od prvog izdanja prodao je više od 50 000 ulaznica. Premijerne hrvatske nastupe Snoop Dogga, Chris Browna, Sean Paula, Wiz Khalife, Nasa i brojnih drugih u sklopu Fresh Island festivala posjetila je publika iz više od 60 različitih zemalja svijeta te tako svrstala Fresh Island u jedan od najuspješnijih hrvatskih turističkih proizvoda s međunarodnim karakterom. A4 d.o.o. u sklopu Funderbeam kampanje prikupljat će investicije za nove evente i festivale koje planiraju realizirati u 2020. godini. Cilj je u kampanji prikupiti minimalno 500 000 eur, a maksimalno 700.000 EUR za pokretanje projekata koji obuhvaćaju: Fresh Island Festival na plaži Zrće, Fresh Mountain, zimski festival u francuskim Alpama, Isla Loca, reggaeton festival na plaži Zrće i PlayIT Show - gaming & e-sports event u Zagrebu. Zbog globalnog trenda i porasta broja i posjećenosti festivala različitih stilova i sadržaja, prepoznata je potreba da se navedeni organiziraju i time obogate turističku, glazbenu i zabavnu ponudu Hrvatske, za strane i domaće posjetitelje.

PR
PR

Službeno lansiranje kampanje održat će se ovoga četvrtka u Londonu, 26. rujna, i to je prvi put da jedna ovakva hrvatska kampanja starta u jednoj od najvećih svjetskih metropola. Tom značajnom događaju prisustvovat će Ratko Bajakić, vodeći investitor u A4 d.o.o., cijeli tim A4 d.o.o. te poznati svjetski poslovni investitor Nick Pendleton, kao i mnoge poznate glazbene kolege s londonske scene.