Bradato izdanje

Što se dogodilo Misteru Hrvatske iz 2003. godine?

showbuzz showbuzz DNEVNIK.hr

Mario Valentić tumači jednu od glavnih uloga u američkoj reklami 'National geographic – Ultimate Survival Alaska'.

Poznati hrvatski trener Mario Valentić, koji se povremeno bavi i glumačkim projektima, angažiran je u američkoj reklami 'National geographic – Ultimate Survival Alaska' uz ostala poznata hrvatska imena - Zoran Pribičević, Aleksandar Cvetković, Sven Medvešek i Damir Poljičak.

Pogledaj i ovo Mario Valentić sretna obitelj Mario Valentić snimljen u veselim trenucima s partnericom i malenim sinom, koje inače drži podalje od javnosti!

>> Mario Valentić educirao Zagrepčane o zdravom načinu života

Mario na fotografijama izgleda neprepoznatljivo - bradat i prepun ozeblina, poput pravog avanturiste koji je preživio hladni pakao Aljaske.

Potpuno je to drugačija slika poznatog ljepotana od one 2003. godine kad je proglašen Misterom Hrvatske. Sumnjamo da bi ga s ovom bradom itko prepoznao.

Reklama se snimala u Begovom Razdolju (Gorski kotar), a kako izgleda, pogledajte u priloženom videu.

Mario Valentić je za Dnevnik.hr opisao kako je izgledalo snimanje ove reklame.

Dan 1. – Proba kostima i fakultativne aktivnosti

Sretni zbog prolaska na audiciji za reklamu National Geographic i dodijeljenih glavnih uloga, kolega Zoran Pribičević i ja uputili smo se na Uskrsni ponedjeljak iz tmurnog i kišnog Zagreba na probu kostima u Hotel 'Milenij' u Opatiji. Opatija nas je dočekala okupana suncem i šetnicom punom ljudi. Odradili smo, neuobičajeno brzo, probu svojih kostima i ostalo nam je pola dana za guštanje u Opatiji. Pojeli smo fini ručak u hotelu 'Milenij', a nakon toga napravili kratku 15-minutnu šetnju Lungomarom kako bi nam se malo slegnuli dojmovi od ukusnog ručka. Šetajući uz more, sreli smo neke od kolega koji su još uvijek čekali svoju probu kostima, pa su malo, u pauzi, iskoristili trenutak i okupali se opatijskim proljetnim suncem.

Znajući kako nas naredna dva dana očekuje malo spavanja i puno snimanja na snijegu, odlučili smo malo dopuniti baterije i otišli u saunu na tri sata gdje smo, osim znojenja, kvalitetno 'ubili oko' na sat vremena.

Hotel u kojem smo spavali bio je u Lovranu, pa sam nakon saune, u želji da iskoristim još malo sunca i prekrasnu šetnicu uz more, odlučio odhodati od Opatije do Lovrana. Bila je to odlična odluka. Sat vremena žustrog hoda uz more i sunce u zalasku bilo je točno to što mi je trebalo. Došavši ispred hotela, odlučio sam se, više zbog gluposti nego zbog stvarne potrebe, okupati u moru. Bilo je to moje ranoproljetno kupanje u moru (01.04.); doduše, više je to bio kratki zapliv nego kupanje (bilo je grčevito hladnoJ). Sve smo snimili i pritom se dobro zabavili. Prehlade ni na vidiku, štoviše, nakon tog kupanja pojavio se jedan odličan osjećaj u tijelu što potvrđuje potvrđuje koristi kupanja u hladnoj vodi-moru!
Nakon večere i čašice razgovora otišli smo odmah na spavanje jer nas je sutra čekao naporan ali zabavan dan!

Dan 2. i 3.

Ustajanje u 2 ujutro i kretanje kombijem put Begovog Razdolja. Nakon Tuhobića snježni uvjeti, a u Begovom razdolju prava 'Aljaska' što je vjerojatno oduševilo američke producente. Odmah smo se uvukli u naše kostime (svom srećom tople) i otišli na šminkanje. Točnije, transformaciju. Predivna i profesionalna ekipa iz make-up-a odlično je odradila svoj posao i doživio sam svoju najveću transformaciju u izgledu otkad se bavim glumačkim poslom; postao sam snježni bradonja, nešto kao Grizli Adams. Iako mi nije bio neki gušt imati to ljepilo na sebi, ipak mi je bilo zabavno, pogotovo kad sam tako bradat išao doručkovati. Naime, osim klasičnih namirnica za doručak našla se u mojim ustima i pokoja dlaka s brade, pa sam doručkujući lagano pljuckao te dlake van, baš kao i naši stari preci nakon hlapljivog kunilingusa kada depilacija bikini zone nije bila u modi.

Uskoro je počelo snimanje. Redatelj je bio Francuz koji je slabo pričao engleski, ali prvi asistent je bio poliglota, pa smo se uspješno sporazumijevali.

Zoranov i moj zadatak je bio, najjednostavnije rečeno, puno trčati po dubokom snijegu jer smo glumili pustolove koji, boreći se s vremenom i teškim zimskim uvjetima, moraju obavljati razne zadatke koji se postave pred njih.

Taj prvi dan su bili uistinu pravi zimski uvjeti; puhao je sjeverac i padao je snijeg; prvo smo njurgali zbog tog trčanja, a poslije nam je to odgovaralo jer smo tako održavali toplinu i nismo se smrzavali za razliku od ekipe koja je, namještajući kadrove i sve ostalo potrebno za snimanje, prilično osjetila zimu na svojim kostima unatoč kvalitetnoj obući i odjeći.

Zahvaljujući zahvalnom glumačkom zadatku (trčanju) i odličnom kolegi Zoranu Pribičeviću s kojim sam odlično surađivao, snimanje ove reklame je, unatoč velikoj zimi i, na toj zimi, iščekivanju korekcija za pravi kadar, prošlo izuzetno zabavno i ugodno.

Snimanje prvog dana završavamo u 20:30 sati nakog čega se vraćamo u Lovran. Zbog teških zimskih uvjeta, morali smo ići starom cestom do Lovrana što je bilo jako zamorno i stresno, pa unatoč velikom umoru, nisam u kombiju uspio pridrijemati jer su veliki kamioni, koji su nam dolazili iz suprotnog smjera, na mene djelovali neopuštajuće.

Bacanje u krevet odmah po dolasku u hotel jer nas je čekalo samo tri sata spavanja.

Drugi dan
kretanje opet u 2 sata ujutro i sve isto kao i prvi dan jedino što smo sad već imali malo iskustva i s bradama i s Francuzom i s trčanjem. Vrijeme je bilo malo ugodnije nego prvi dan; nije bilo vjetra i nije padao snijeg, ali je svejedno bilo jako hladno. Drugi dan smo malo snimali i sa vukovima (zapravo, mješanac vuka i njemačkog ovčara), zatim, vozeći se na ski-doo-u, pa je tu bio i neki avion; uglavnom sve jako pustolovno i zabavno. Sve kadrove smo snimili u roku i redatelj je bio jako zadovoljan. Uglavnom, snimajući ovu reklamu doživjeli smo Aljasku tako realistično da je nemam potrebu posjetiti!

Iskoristio bih ovu priliku da zahvalim cijeloj ekipi koja je radila na reklami, a posebno kolegi Zoranu Pribičeviću s kojim je pravi gušt surađivati!

Biste li prepoznali Marija Valentića ovako bradatog?

• Da, po očima
  • Ne bih

Ukupno glasova:

DNEVNIK.hr SHOWBUZZ pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook

SVI ČITAJU OVO

Povezane teme

Još lakše do najnovijih vijesti o poznatima.

Prati showbuzz.hr na DNEVNIK.hr aplikaciji. Preuzmi odmah!

Omogući obavijesti i budi uvijek u toku