Iza nas je još jedna uspješna sezona zabavnog web-serijala "Fakap" i vrijeme je da saznamo tko je ponio titulu najboljeg fakapera u Hrvatskoj!

Galerija Maja Šuput Maja Šuput Melkior Bašić +4 Asim Ugljen

Mia Kovačić i Ida Prester ugostile su ove sezone brojne goste s domaće scene u web-serijalu "Fakap" koji su s njima podijelili neke dosad neotkrivene i škakljive životne trenutke koje javnost dosad nije imala prilike nigdje čuti niti saznati detalje.

Vezani članci Ida Prester, Marko Grubnić, Mia Kovačić Idu Prester zbunila je Grubnićeva fotografija, njezin komentar sve je nasmijao, a Marko je imao spreman odgovor! Ida Prester, Marko Grubnić i Mia Kovačić - 1 Marko Grubnić o tulumu koji se oteo kontroli: ''Mi se budimo, šta je ovo na krevetu očerupano''

Zašto je Maja Šuput ovdje ponijela titulu najbolje saznat ćete u nađem videu!

Od gostiju smo tako vidjeli kulinarskog chefa Melkiora Bašića koji je progovorio o svom umijeću izvođenja striptiza, pjevačica Nina Badrić otkrila je sve o svom iskustvu dejtanja na Tinderu u današnje vrijeme, a njezine kolegica Maja Šuput je prepričala nezgodu s grudima koja joj se dogodila pred više od tri tisuće ljudi, prijateljima i roditeljima.

Saznali smo i kakvo to zimovanje povezuje frontmena grupe Vatra Ivana Dečaka i Renatu Sopek, spisateljica Nives Celzijus se prisjetila jedne prijateljičine nezgode s vjetrovima,  modni stilist Marko Grubnić ispričao je zašto si je čupao kosu nakon jedne razuzdane zabave, a manekenka i poduzetnica Ljupka Gojić Mikić kako je to odbila slavnog rockera Adama Levinea.

Pjevač Marko Tolja zapjevao je pred kamerama nešto drugačije od svog uobičajenog žanra, točnije poznate narodne hitove, a saznali smo i zašto glumac Asim Ugljen i naša voditeljica Mia Kovačić nikako ne bi bili dobar par.

Web serijal "Fakap" bavi se fenomenima i trenucima gluposti i nespretnosti, onim situacijama kada nam IQ naglo padne iz neobjašnjivih razloga i kada iz nas poteku riječi koje nismo u stanju zaustaviti.

Već gosti prve sezone oduševili su korisnike portala i društvenih mreža, a sam serijal je zbog drugačijeg, ležernijeg pristupa ostvario zapanjujuće rezultate. Pola milijuna pregleda članaka za cijelu sezonu, 210 tisuća video pregleda po epizodi na društvenim mrežama, te čak 4.2 milijuna video pregleda cijele sezone na društvenim mrežama – brojke su koje dokazuju da je ''Fakap'' postao pravi hit te da publika s nestrpljenjem očekuje nove goste.

 

Još brže do svakodnevnih vijesti prilagođenih tebi. PREUZMI novu Još lakše do najnovijih vijesti o poznatima. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju