PR
PR

Iako su uspješno ugasili brojne požare i spasili ljudske živote, svjedočili smo dotrajaloj opremi koju vatrogasci koriste na intervencijama. Stoga je pokrneuta hvalevrijedna akcija


S ljetom pred vratima, Colgate Palmolive Adria i Hrvatska vatrogasna zajednica kreću u zajedničku edukativnu akciju “Budite i Vi čuvar hrvatskih ljepota” koja za glavni cilj ima podizanje svijesti o požarnim opasnostima. Kampanju su na konferenciji za novinare predstavili predstavnici Colgate Palmolive Adria i tajnik Operativno-tehničkog stožera Hrvatske vatrogasne zajednice, Mario Starčević.

Vezani članci Nevena Rendeli Godinu dana od zagrebačkog potresa poznati Hrvati otvoreno o traumama koje su doživjeli tog dana: "Grozno plakanje i povraćanje, nisam se mogla smiriti" Ivana Marić, Neda Parmać i Pamela Ramljak - 2 Bile su naš vodeći ženski bend i predstavljale su dvije države na Eurosongu, no odlučile su se za solo karijere

Ideja za pokretanje ove hvalevrijedne akcije nastala je nakon prošlogodišnje katastrofalne požarne sezone u kojoj smo bili svjedoci nadljudskih napora vatrogasnih snaga u obrani života i imovine naših građana i turista. Većina požara ugašena je u prva 4 sata od zaprimanja dojave što je dokaz odlične spremnosti hrvatskih vatrogasaca.

Iako su uspješno ugasili brojne požare i spasili ljudske živote, svjedočili smo dotrajaloj opremi koju vatrogasci koriste na intervencijama. Stoga je Colgate Palmolive Adria, uz Vašu pomoć u sklopu akcije “Budite i Vi čuvar hrvatskih ljepota”, odlučio Hrvatskoj vatrogasnoj zajednici od kupnje svakog Palmolive proizvoda u dm prodavaonicama, u razdoblju od 1.06.2018. do 31.7.2018., donirati dio sredstava kojima će se opremiti i modernizirati vatrogasne postrojbe.

„Gotovo 80 % svih požara nastaje kao posljedica čovjekove nepažnje, rekao je Mario Starčević, tajnik Operativno-tehničkog stožera Hrvatske vatrogasne zajednice, i dodao kako se putem ovakvih akcija značajno podiže svijest građana o odgovornom ponašanju i opasnosti od požara. „Sigurni smo kako će edukativne poruke doći do velikog broja kupaca dm-a i na taj način doprinijeti smanjenju broja požara u novoj požarnoj sezoni“, zaključio je Starčević.