Daleko od idealnog

Naišao na otvorena vrata od kuće - Od bajke do horora u svega pet godina

showbuzz showbuzz Foto: DNEVNIK.hr

Njihov je život daleko od idealnog...

Amy i Nick prekrasan su mladi par kakvog bi časopisi jedva dočekali objaviti na naslovnici, s blaziranim osmjesima i naslovom 'Naših pet godina sreće' ili možda ipak 'Naša fatalna privlačnost'. Naravno, u slučaju ovog potonjeg, aluzija na istoimeni film o prevari i osveti, uredništvu bi se potkrala sasvim slučajno, ali i posve simptomatično.

Pogledaj i ovo Jennifer Lopez - 1 Koštala je 70 milijuna dolara! J.Lo pokazala je dio svoje raskošne kuhinje u vili gdje živi s Affleckom, jedan ukras fanovi su odmah zamijetili!

Naime, vjerojatno su kupci ovih časopisa posljednji romantici koji još vjeruju u ljubav na prvi pogled, bračnu sreću do kraja života i slične narative koji ih na tjednoj bazi zasipaju s naslovnica. Međutim, iza te hipetrofirane medijske produkcije sreće nerijetko se kriju priče koje su žanrovski bliže hororu nego bajki. A baš je tako nekako i s filmom o gore spomenutima Amy i Nicku, 'Nestala' doduše također govori o sintagmi kojom bajke obično završavaju, 'živjeli su sretno do kraja života', međutim izostavlja riječ 'sretno'.

Emily Ratajkowski otkrila kako joj je bilo ljubiti se s Benom Affleckom

Riječ je o adaptaciji izvrsnog romana Gillian Flynn koji je prije dvije godine dogurao do statusa bestsellera New York Timesa, a koji je svojedobno književnim kritičarima zadao jednako muke kao i sada filmskima, sve tamo od 'Psiha' nije se pojavio film u kojemu spoileri igraju tako važnu ulogu i pojavljuju se tako rano te dosta otežavaju pisanje o njemu. Ali pokušat ćemo.

'Nestala' započinje kao klasičan krimić, na petu godišnjicu braka Nick (Ben Affleck) nalazi otvorena vrata od kuće, tragove borbe u dnevnom boravku, a njegove supruge Amy (Rosamund Pike) nema. Započinje policijska potraga, a kako to već u ovakvim slučajevima obično biva, muž je uvijek prvi na listi sumnjivaca. Nicku ne pomaže niti karakter dobrog momka iz susjedstva koji se svima želi dopasti pa mu pobjegne poneki smiješak kad je najmanje prikladno, što je okidač za medijsku hajku u kojoj ima rezerviranu ulogu glavnog negativca.

Paralelno s istragom nad nestalom Amy, film nam u specifičnoj 'on kaže, ona kaže' formi razmotava cijelu povijest odnosa ovog samo na površini idealnog para, upoznavanju, prvom romantičnom poljupcu u oblaku šećera u prahu, nestašnim seksualnim pustolovinama u gradskoj knjižnici, bizarnoj prosidbi, prvoj Potrazi za blogom, kvizu koji Amy tradicionalno priređuje Nicku za godišnjice braka ispitujući serijom zagonetki njegovu privrženost i međusobno poznavanje. A zatim slijede i oni također uobičajeni životni obrati, otkazi koje su oboje dobili u novinama u kojima su radili, bolest Nickove majke i selidba iz New Yorka u Missouri, zatim otvaranje bara, Nickovo sve izraženije zanemarivanje supruge, nevjera i, konačno, njezin strah od njega. Pravi naslov na onoj naslovnici s početka teksta trebao bi glasiti: 'Od bajke do horora u svega pet godina'.

Cijelu recenziju filma 'Nestala' možete pročitati na portalu Nemilosrdni gadovi.

DNEVNIK.hr SHOWBUZZ pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook