Slika nije dostupna
Slika nije dostupna

Prije nepunih godinu dana Kravitz je podržao UNICEF-ove napore da se osigura pitka voda i sanitarni uvjeti za milijune djece koja im nemaju pristupa.


Poznati američki glazbenik, dobitnik Grammyja, producent i glumac Lenny Kravitz pozvao je javnost da se pridruži UNICEF-u kojem je cilj zaustaviti umiranje djece od uzroka koji se lako mogu spriječiti.

>> Proživljava još jednu mladost: Je li joj neugodno zbog toga?

Čak 1,5 milijun djece svake godine umire od bolesti koje se mogu spriječiti cijepljenjem. 'Teško bolesno dijete je noćna mora svakog roditelja, a UNICEF–ov je cilj da sto posto djece bude cijepljeno protiv bolesti koje se mogu spriječiti.  Moramo stići i do djece koja žive na rubu svojih društava, u malim i izoliranim mjestima. Ne smijemo prihvatiti neuspjeh u toj zadaći, znajući koliko malo košta svako cjepivo', poručio je Lenny Kravitz.

Uzevši pauzu od snimanja svog novog albuma, snimio je spotove o životnoj važnosti cijepljenja za svako dijete. Na važnost cijepljenja djece Kravitz će apelirati i na društvenim mrežama. Prije nepunih godinu dana Kravitz je podržao UNICEF-ove napore da se osigura pitka voda i sanitarni uvjeti za milijune djece koja im nemaju pristupa. Kratak filmić možete pogledati OVDJE.

Iako je cijepljenje jedna od najuspješnijih i najučinkovitijih javnozdravstvenih akcija – cjepivo protiv ospica stoji manje od jednog dolara – gotovo 20 posto djece na svijetu još uvijek nije cijepljeno. Najugroženija su djeca koja žive u izoliranim i siromašnim zajednicama. Akcije masovnog cijepljenja pomažu takvim zajednicama da prime i drugu neophodnu pomoć, kao što su mreže za krevete koje štite od uboda insekata i vitamini za djecu. Kao najveći dobavljač cjepiva na svijetu, UNICEF pomaže cijepljenje više od trećine svjetske populacije djece.
 

Vezani članci UNICEF-ova Mliječna staza - 3 Tisuće staza i samo jedan cilj: Trčanje, hodanje, rolanje i bicikliranje dobivaju sasvim novu dimenziju Zvijezde Nove TV podržale UNICEF-ovu Mliječnu stazu Zvijezde Nove TV podržale UNICEF-ovu humanitarnu utrku za koju se već prijavilo 4000 sudionika

DNEVNIK.hr SHOWBUZZ pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook  

Još brže do svakodnevnih vijesti prilagođenih tebi. PREUZMI novu Još lakše do najnovijih vijesti o poznatima. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju