Bipa FASHION.HR predstavlja kampanju za poticanje održivog ponašanja u modi.
Budućnost mode nije samo pitanje trendova. U vrijeme kad se posebno cijene autentičnost, osobnost i kreativnost, održivost kao način života postao je imperativ. "Slow“ je postala oznaka za iskonski luksuz i kvalitetu života koja se odnosi na gotovo sve životne aspekte u vrijeme brzih trendova, brze potrošnje i brze proizvodnje.
Kampanju za poticanje održivog ponašanja u modi kako bi se smanjilo nepotrebno gomilanje otpada i štetni utjecaji na okoliš povezani s brzom i prekomjernom proizvodnjom, predstavit će Bipa FASHION.HR u suradnji s Perwollom. Zapanjujuće statistike pokazuju da odjeću u prosjeku nosimo samo 7 puta prije nego ju bacimo, a uobičajeno u prosjeku nosimo samo 20 posto odjeće koju posjedujemo. Gotovo 60 posto odjeće završi u smeću u roku od godinu dana.
Vječna dilema što odjenuti svako jutro zapravo postaje globalni problem i fenomen koji nam otkriva sve zamke i nedostatke brze konzumacije mode. Na koji način produžiti životni vijek odjeće, kako nositi staro na novi način i kako možemo postati predvodnici novog trenda održivosti, otkrit će kampanja #RethinkFashion, koji prije svega cijene dobar stil koji ide s dobrom porukom.
Odjeća koja duže traje, čija se kvaliteta održava i njeguje, danas predstavlja ulaganje ne samo u vlastiti stil nego i brigu o okolišu, te smanjenje utjecaja na prirodu i živote ljudi. Nikad prije tema održivosti nije bila toliko prisutna u svakodnevnom životu, a moda kao svakodnevni izbor životnog stila pokazuje kako povezati etiku i estetiku.