Posebna kolekcija

Brojni poznati okupili se na predstavljanju hvalevrijedne akcije

Tamara i Helena Šopar (Foto: John Pavlish) Tamara i Helena Šopar (Foto: John Pavlish) John Pavlish 1/6 >> Pogledaji ovu galeriju Ana Maras Haramander (Foto: John Pavlish) Helena Šopar (Foto: John Pavlish) Maša Zibar (Foto: John Pavlish) Tamara i Helena Šopar (Foto: John Pavlish) Borboleta i Unicef (Foto: John Pavlish) +0 Aleksandra Milinković (Foto: John Pavlish) Galerija

U društvu prijatelja i predstavnika medija predstavljena je hvalevrijedna kampanja Borbolete i UNICEF-a zajedno za djecu HAPPYTOGIVE.

Ovu kampanju podržale su i brojne dame društvenog života poput Helene Šopar, Mirne Zidarić, Ane Maras Harmander, Aleksandre Milinković, Maše Zibar, Unicef ambasadorice Bojane Gregorić Vejzović i brojnih drugih.

Pogledaj i ovo Kate Moss i Nikolai von Bismarck (Foto: Profimedia) 45 joj je godina! Pokazala gole grudi: Kraljica pista bez problema je rastvorila crni sako ispod kojeg nije nosila baš ništa

Poznati brend nakita Borboleta i UNICEF udružili su snage u kampanji #HAPPYTOGIVE kako bi djeci koja žive u otežanim životnim okolnostima pružili priliku za ispunjeno i sretno djetinjstvo. Jučer je u Zagrebu predstavljena posebna kolekcija narukvica #HAPPYTOGIVE s kojima Borboleta želi podržati UNICEF-ove programe za najranjivije skupine djece.

Aleksandra Milinković (Foto: John Pavlish) Aleksandra Milinković (Foto: John Pavlish) Foto: John Pavlish

#HAPPYTOGIVE prva je kolekcija u Borboletinoj ponudi koja uključuje dvije narukvice u jednom pakiranju. Elegantna crna narukvica na svilenom koncu ukrašena je malim srcem od srebra, dok narukvica od sivog konca uključuje dva mini srca od pleksiglasa. Obje narukvice su ukrašene decentnim srebrnim logo leptirom.

Dvije narukvice i dva srca simboliziraju bliskost, zajedništvo i osjećaj sreće na iskazanoj solidarnosti s djecom. U sklopu ove akcije, Borboleta će u sljedećih godinu dana donirati 50 posto iznosa od svake prodane #HAPPYTOGIVE narukvice UNICEF-ovim programima za djecu.

"U Hrvatskoj, šanse za kvalitetan život djece ovise o mjestu u kojem je rođeno te odrasta li u obiteljskom okruženju ili instituciji. Biti dijete u Zagrebu, Petrinji ili u malom selu u Slavoniji često nije isto. UNICEF u Hrvatskoj radi na promjenama koje će omogućiti bolji život za najranjivije skupine djece i u tome nam pomažu naši partneri i donatori.

Svojim dolaskom ovu je kampanju i njeno predstavljanje podržala i poznata influencerica Maša Zibar.

"Mi influenceri bi češće trebali biti glasniji oko ovakvih stvari. Drago mi je da sam prisustvovala ovom hvalevrijednom projektu. Vjerujem da ću i ja u budućnosti napraviti velike promjene u kojima ću ovako pomagati. Pozivam sve svoje kolege da budu što glasniji na svojim društvenim mrežama kada se radi o našim najmanjima, a koji iznimno trebaju našu podršku", rekla nam je Maša.

 

 

SVI ČITAJU OVO

Povezane teme

Još lakše do najnovijih vijesti o poznatima.

Prati showbuzz.hr na DNEVNIK.hr aplikaciji. Preuzmi odmah!

Omogući obavijesti i budi uvijek u toku

IMAMO JOŠ NA OVU TEMU
Još vijesti
na instagramu POSJETI NAS
Pretraži

Omogući obavijesti
i budi uvijek u toku

Obavijesti uključene