Slika nije dostupna
Slika nije dostupna

Hokejaši zagrebačkog Medveščaka odlučili su se uključiti u kampanju 'Pokažite im put' koju je pokrenuo klupski partner Carlsberg Croatia, a s ciljem prevencije maloljetničke konzumacije alkohola.


Ovom kampanjom Carlsberg Croatia i KHL Medveščak Zagreb, žele skrenuti pažnju javnosti na sve učestaliju konzumaciju alkohola maloljetnih osoba s jasnim ciljem edukacije i stručnog savjetovanja roditelja o važnosti njihove uloge u prevenciji maloljetničke konzumacije alkohola .

Hokejaši Medveščaka se i ove godine priključili akciji 'Movember'

Vezani članci Slika nije dostupna Ružičasti brlog – u nedjelju će na led isklizati 22 'ružičasta' medvjeda Slika nije dostupna 'Medvjed' Gal Koren oduševio mališane na predstavi Čiribu Čiriba

Istraživanje provedeno u sklopu kampanje „Pokažite im put“, pokazalo je da 43% roditelja ima problema kada pokušavaju razgovarati s djecom o alkoholu, a njih čak 95% želi više informacija i savjeta o prevenciji maloljetničke konzumacije. Rezultati istraživanja pokazuju i da je, prema riječima roditelja, čak 32% djece od 9 do 13 godina probalo alkohol te da je 70% roditelja izrazito zabrinuto zbog mogućih posljedica maloljetničke konzumacije alkohola.

'Problem maloljetničke konzumacije alkohola postaje sve ozbiljniji i nužno je na vrijeme reagirati i spriječiti ga. Vjerujem kako mi igrači, ali i cijeli klub, možemo poslati jasnu poruku o ovom problemu i biti svojevrsna potpora svim roditeljima koji se suočavaju s činjenicom da im maloljetna djeca konzumiraju alkohol. U edukativnom priručniku kampanje 'Pokažite im put' roditelji će naći mnoštvo vrijednih savjeta stručnjaka o tome kako najbolje razgovarati sa svojom djecom o ovom problemu i djelovati preventivno. Priručnik je moguće preuzeti na web stranicama našeg partnera u ovome projektu Carlsberga i Pana te na stranicama Medveščaka', rekao je golman Medveščaka Mark Dekanich, koji je zajedno sa suigračem Mark Katicem, podržao ovaj projekt.

Čak 60 % djece koja počnu piti alkohol prije trinaeste godine razviju ovisnost o njemu. Ključ prevencije leži u razgovoru i povjerenju kojeg roditelji izgrade sa svojom djecom. Stoga u sklopu ovog projekta Carlsberg Croatia, Pan i KHL Medveščak Zagreb roditeljima žele pružiti podršku i uz savjete stručnjaka educirati roditelje o tome kako razgovarati sa svojom djecom i ostvariti čvrst odnos povjerenja jer to je ključ prevencije.

'Kampanja 'Pokažite im put' jedna je u nizu aktivnosti kojim nastojimo dati svoj doprinos i biti dio rješenja. Vjerujemo da, zajedno s Medveščakom, našim partnerom u ovom projektu, možemo napraviti pozitivne pomake u prevenciji maloljetničke konzumacije alkohola', rekao je Martin Best, direktor marketinga Carlsberga Croatia.

DNEVNIK.hr SHOWBUZZ pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook