Zasigurno su brojni gledatelji prošle godine pratili popularni show 'Masterchefa', kada je slavni show potvrdio lanjsku titulu 'Tv projekta godine' već u pripremnoj fazi.


Za novu sezonu prijavilo se  gotovo 2000 tisuće zainteresiranih. Jednako toliko, u samo mjesec dana, prodano je primjeraka 'Masterchef' kuharice prošlogodišnjeg pobjednika Šime Sušića, što ovu knjigu svrstava u vrh najbolje prodavanih naslova na tržištu u prosincu.

Vezani članci Slika nije dostupna Najmlađa kandidatkinja Masterchefa opekla prste! Slika nije dostupna Nije mogao progutati zalogaj: 'To je najgora stvar koja se mogla dogoditi'

Produkcija nove sezone 'Masterchefa' je u tijeku i snimljeni su prvi castinzi s potencijalnim kandidatima koji obećavaju sjajne kuharske entuzijaste. Drugu sezonu na Novoj TV na jesen će voditi Igor Mešin, scenaristički će ga potpisivati Jasna Nanut, a uz Matu Jankovića i Radovana Marčića kuhare će ocijenjivati renomirani chef Dino Galvagno. Uz prvoklasne hrvatske kuharske majstore u izazovu šefa kuhinje gostovat će i prošlogodišnji član žirija Tomislav Gretić. Produkcijski kreativni tim najavljuje provjerenu kvalitetu formata, novosti u sadržaju i prepoznatljivu 'apetitlich' vizualnu pozadinu.

Podsjetimo, 'Masterchef' u prvoj sezoni je prikovao gledatelje za mali ekran, a samo finale pratilo je 725 tisuća gledatelja. Show je doprinio promjeni odnosa Hrvata prema hrani, promovirao kuharska zanimanja i potaknuo veći broj upisa u kuharske škole. Uz stručni žiri i goste odgojio je generaciju vrsnih kuhara koji su se iz amatera prometnuli na pozicije voditelja kuhinja brojnih restorana i hotela ili dobili svoje TV formate.
Najkreativniji reality show, kako ga je kritika ocijenila, pokazao je kako jedan program može imati širi utjecaj, a ostati jednako zabavan.