Slika nije dostupna
Slika nije dostupna

Japan se ne predaje! A u promociju Japana krenuo je boy band!


'Željeli bismo zahvaliti svim ljudima koji su pomogli Japanu nakon potresa i tsunamija. Iskreno se nadamo da će Japan uskoro početi posjećivati sve veći broj ljudi', rekao je član benda Sho Satoshi.
Mladićima se u promociji Japana pridružila i jedna mačka. 'Maneki neko'' je japanski simbol sreće, i tu je da predstavlja novi sretniji početak nakon svih nesreća koje su zadesile Japan. Novi spot ovog boy benda prikazivat će se u 130 zemalja diljem svijeta, a premijera je održana u New Yorku.
Jedan od turista komentirao je da spot izgleda vrlo zabavno. Dok ne nekima zabavan, druge i nije uvjerio da posjete Japan.
Bez obzira na trenutačan efekt spota, skupina Arashi zasigurno je vjetar u leđa turizmu Japana i nešto novo na glazbenoj sceni.

Vezani članci Brojenje novca U godini pandemija: Znatno porastao broj milijunaša, 63 posto njih živi u četiri zemlje Pomorska nesreća u Japanu, ilustracija - 3 Tragedija u japanskim vodama: Nakon dva dana potrage nađeno tijelo jednog od trojice nestalih mornara