Obavijesti Video Pretražite Navigacija

Kampanja za novi Volvo V90 s nogometnom legendom Zlatanom Ibrahimovićem

Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
Nova kampanja prikazuje životni put bivšeg napadača Paris Saint-Germaina, inače dugogodišnjeg vozača i zaljubljenika u Volvo.

Volvo i nogometna ikona Zlatan Ibrahimović ponovno su postali dio iste ekipe za potrebe Europskog lansiranja kampanje za novi premium karavan Volvo V90. Kampanja je povezana s nadolazećim Europskim prvenstvom u nogometu, a 30. svibnja je lansirana uživo na brojnim nacionalnim TV postajama i društvenim medijima.

Pročitajte i ovo Volvo Intellisafe – Najsigurnije putovanje automobilom sigurnost na prvom mjestu Volvo Intellisafe – Najsigurnije putovanje automobilom Slika nije dostupna Parcele na dražbi Volvo pokrenuo ovrhu protiv Zdravka Peveca zbog duga za 500 kamiona

Nova kampanja prikazuje životni put bivšeg napadača Paris Saint-Germaina, inače dugogodišnjeg vozača i zaljubljenika u Volvo, od njegovih skromnih početaka u jednoj od najlošijih švedskih četvrti u Malmöu pa sve do statusa međunarodne sportske zvijezde kakva je danas.


Cijeli video pogledajte ovdje.



Zlatan, koji se trenutno priprema za Europsko prvenstvo, rekao je kako osjeća blisku povezanost sa švedskim automobilskim brendom.

"Veseli me ponovna suradnja s Volvom. Vidio sam nove automobile, vozio sam ih i osobno testirao. I mislim da su fantastični. Baš kao i ja, Volvo se s vremenom mijenjao na sebi svojstven način i usudio se razmišljati drugačije. Prethodna kampanja koju smo radili bila je dobra, ali ovaj put kampanja je uistinu Made by Zlatan", rekao je Zlatan Ibrahimović.

"Kampanja je svojevrsna proslava neovisnog uma, govori o snazi koja leži u sposobnosti da se razmišlja drugačije. Postoji mnogo sličnosti između Zlatanovog i Volvo puta. Nismo došli do ondje gdje smo sada radeći isto kao i svi drugi ", rekao je Anders Gustafsson, viši potpredsjednik Volvo Car Grupe za Europu, Bliski istok i Afriku.

Volvo i Zlatan surađivali su 2014. u poznatoj marketinškoj kampanji u kojoj zagonetni nogometaš recitira švedsku himnu i lovi u vrlo udaljenim švedskim šumama ...

Nadovezujući se na neosporivu Volvo baštinu u ovom segmentu, novi V90 podiže karavane za cijelu jednu klasu u smislu estetike, materijala i završne obrade, a pri tome je zadržao ultimativnu praktičnost karakterističnu za karavanske modele. Volvo V90 odlikuje visoka razina standardne opreme, od sustava za detekciju velikih životinja na cesti pa sve do druge generacije Pilot Assist sustava, polu-autonomnog pogona.

Kampanja za novi Volvo V90 kreće 30.svibnja u 20:15h po srednjoeuropskom vremenu na brojnim nacionalnim televizijama i društvenim medijima te ima novu i jedinstvenu glazbenu podlogu produciranu od strane Hansa Zimmera, svjetski poznatog i Oscarom nagrađenog skladatelja brojnih glazbenih podloga za filmove poput Gladijatora, Pirata s Kariba, Inception-a i Interstellar-a.

"Uvijek sam bio fan švedskih ikona poput Abbe i Zlatana, pa je za mene raditi ovaj projekt s Volvom i Zlatanom značio doživjeti najbolje od Švedske. Ovaj zajednički pothvat bio je istinsko zadovoljstvo", rekao je Hans Zimmer.

Povezane teme

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene