Obavijesti Video Pretražite Navigacija
HRVATSKA LUTRIJA

CRO BET – novo ime Kladionice Hrvatske Lutrije

Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
Predstavljen novi vizualni identitet za nove uspjehe Hrvatske Lutrije

 Kako bi bili u korak s trendovima i kako bi se diferencirali od konkurencije, predstavljen je novi vizualni identitet Kladionice Hrvatske Lutrije koja od danas postaje: Cro Bet. Novo ime i novi vizualni identitet za igre klađenja koje čine jedan od ukupno četiri tržišna segmenta na kojima posluje Hrvatska Lutrija. S obzirom da je na tržištu klađenja godinama izuzetno kompetitivna situacija, možemo reći da je upravo taj tržišni segment najzahtjevniji i najosjetljiviji. Pravni propisi Republike Hrvatske nedovoljnu pozornost pridaju aspektima zaštite igrača te društveno odgovornom aspektu priređivanja igara na sreću. Taj nedostatak posebno je vidljiv u području zaštite različitih ranjivih skupina, posebice maloljetnika pri čemu značajan rizik predstavlja njihova dostupnost, kod legalnih i kod ilegalnih priređivača. Da odgovorno priređivanje igara na sreću za Hrvatsku Lutriju nema alternativu, potvrđuju i novi vizuali komunikacije rizika igara. Odgovorno priređivanje za Hrvatsku Lutriju predstavlja platformu za poticanje pozitivnih regulatornih izmjena kojima bi se osiguralo balansirano tržište između profitabilnih i rizičnih elemenata industrije igara na sreću, odnosno kako bi se djelovalo prema sveobuhvatnijem nacionalnom osnaživanju ključnih komponenti društveno odgovornog priređivanja igara na sreću.

Pročitajte i ovo Ilustracija statistike za 2023. Hrvati prošle godine osvojili milijune! Evo koja igra na sreću im je bila najunosnija Ilustracija tajna uspjeha Sretni igrači podigli više od 200.000 eura u Lutriji: Jedan kaže da nije nikome rekao, ali zna se otkud je

Dodamo li tome činjenicu da je Cro Bet jedina hrvatska kladionica, u 100-postotnom hrvatskom vlasništvu, kao i da je Hrvatska Lutrija tvrtka kojoj je fokus jednako usmjeren na postizanje financijskih rezultata kao i na primarnu, društveno odgovornu ulogu koju ispunjava generiranjem i izdvajanjem značajnih financijskih sredstva za potrebe financiranja humanitarnih, sportskih, kulturnih i sličnih organizacija – evidentne su ključne razlike koje Hrvatsku Lutriju izdvajaju od svih ostalih priređivača igara na sreću u Hrvatskoj.

„Hrvatska Lutrija je tvrtka s najdužom tradicijom poslovanja na području priređivanja igara na sreću u Hrvatskoj. Zahvaljujući osjećaju za promjene i prateći ritam promjena tržišnih uvjeta, vodeći računa o odgovornosti prema društvu u cjelini, uspješno poslujemo više od 46 godina, tijekom kojih smo za društveno korisne aktivnosti i projekte osigurali više od 2,6 milijarde kuna. Ovim novostima odgovaramo na tržišne izazove, na promjene koje očekuju igrači, kao i promjene koje kao odgovorni priređivač igara moramo inicirati. Novim, jednostavnijim i modernijim nazivima i vizualima, želimo osnažiti percepciju o pravoj vrijednosti i kvaliteti Hrvatske Lutrije, biti pristupačni svim generacijama i pokazati da smo tvrtka koja prati trendove modernizacije.“ – istaknuo je predsjednik Uprave Hrvatske Lutrije, Mario Musa.

Cro Bet će postati prepoznatljiv i po novom liku – doktoru Ivi Ziceru, profesoru vjerojatnosti koji klađenju pristupa sa znanstvene strane i koji je svoju komunikaciju započeo na Facebook stranici HL-a, a igrači su ga premijerno mogli upoznati na Ludoj splitskoj noći održanoj povodom 15 godina Kladionice. Povodom novog vizualnog identiteta za igrače sportskog klađenja predstavljena je i nova nagradna igra 'Dupli Zicer' koja je počela 13. prosinca i traje do 26. siječnja, a dva najsretnija igrača osvojit će dva automobila: Toyota C-HR Hybrid.

Povezane teme

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene