Provokativna medijska kampanja koja se na malim ekranima i digital kanalima pojavila u srpnju slavi različitost i individualnost svakog muškarca. TV reklamu koja počinje rečenicom – Pločice, ma daaaj kome trebaju pločice kada imaš nos” vidjelo je već stotine tisuća gledatelja u Hrvatskoj.
Axe slavi individualnost i bori se protiv uvriježenih stereotipa muževnosti, koji ograničavaju muškarce da budu ono što jesu i izraze svoje pravo “ja”. Kao odgovor na to Axe lansira novu premium liniju proizvoda za muškarce koja se sastoji od sofisticiranih mirisa za svaki dan (Daily Fragrance) i premium gelova za tuširanje - u 3 moderne mirisne linije - Signature, Urban i Adrenaline.
Axe Daily Fragrance je miris za svaki dan, koji se nanosi na vrat, zglobove i odjeću, upravo poput parfema. Osim linije sofisticiranih mirisa za svaki dan, Axe lansira i liniju premium gelova za tuširanje, u iste 3 mirisne linije - Signature, Urban i Adrenaline.
Axe poziva sve muškarce širom svijeta da pronađu magiju u sebi. Axe. Find your Magic.
-
Iz minute u minutu
DP završio prve razgovore sa svim opcijama: "Predočili su nam broj zastupnika koji ih podupire, mi od svojih načela ne odustajemo"
-
Nastavak sukoba
Selak Raspudić o raskolu u Mostu: "Zbog Miletića sam odustala od liste za europske izbore, ali nije samo on u pitanju"
-
marsovski prizori
FOTO Nestvarni prizori u Grčkoj: Ova nepogoda mogla bi doći i do Hrvatske