Provokativna medijska kampanja koja se na malim ekranima i digital kanalima pojavila u srpnju slavi različitost i individualnost svakog muškarca. TV reklamu koja počinje rečenicom – Pločice, ma daaaj kome trebaju pločice kada imaš nos” vidjelo je već stotine tisuća gledatelja u Hrvatskoj.
Axe slavi individualnost i bori se protiv uvriježenih stereotipa muževnosti, koji ograničavaju muškarce da budu ono što jesu i izraze svoje pravo “ja”. Kao odgovor na to Axe lansira novu premium liniju proizvoda za muškarce koja se sastoji od sofisticiranih mirisa za svaki dan (Daily Fragrance) i premium gelova za tuširanje - u 3 moderne mirisne linije - Signature, Urban i Adrenaline.
Axe Daily Fragrance je miris za svaki dan, koji se nanosi na vrat, zglobove i odjeću, upravo poput parfema. Osim linije sofisticiranih mirisa za svaki dan, Axe lansira i liniju premium gelova za tuširanje, u iste 3 mirisne linije - Signature, Urban i Adrenaline.
Axe poziva sve muškarce širom svijeta da pronađu magiju u sebi. Axe. Find your Magic.
-
Iz minute u minutu
Rafalei sletjeli u Hrvatsku! "Pour vaincre, il nous faut de l'audace, encore de l'audace, toujours de l'audace!"
-
povijesni prelet
VIDEO Snimka iz kokpita: Pogledajte kako su piloti iz Rafalea pozdravili hrvatske građane!
-
Na svečanom dočeku Rafalea
FOTO/VIDEO "Nisam ga vidio": Pogledajte kako je izgledao prvi susret Plenkovića i Milanovića nakon izbora