Obavijesti Video Pretražite Navigacija
Proglašen najboljim predavačem

Zagreb ugostio bivšeg regrutera Googlea na konferenciji za koju se tražilo mjesto viška

Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
EBZG okupio je više od 130 stručnjaka za ljudske resurse, regrutiranje i employer branding iz najpoznatijih hrvatskih tvrtki, a najboljim predavačem proglašen je bivši Googleov glavni regruter David Bizer.

U petak 15. studenog u prostorijama Algebra LABa u Zagrebu održana je konferencija ​Employer Branding Zagreb (EBZG​). U organizaciji Netokracije te uz podršku TalentLyfta i Algebra LABa, ovogodišnja cjelodnevna konferencija donijela je izvrstan program s mnogo praktičnih primjera - s razlogom se tražilo mjesto viška, i to od posjetitelja iz cijele regije.

#EBZG otvorio je​ David Bizer​ iz ​TalentFountaina​, bivši Googleov glavni regruter, s temom implementacije kulture tvrtki i CEO-a kao ambasadora te kulture. Apsolutno je neophodno od samog početka razvijati kulturu tvrtke jer u trenutku kada vaš startup naraste na 100 zaposlenika bit će zaista komplicirano smisliti i implementirati čitav glas vašeg brenda, a vođa tvrtke trebao bi svoju viziju kompanije i njezine kulture prenijeti svakoj osobi koja se u nju zaposli.

Najviše prijava na oglase stiže ponedjeljkom

Davidove primjere okupljeni su mogli još bolje povezati s realnim stanjem kroz istraživanje o navikama i ponašanju kandidata u regiji, a koje je predstavio ​Nikola Biondić​ iz ​TalentLyfta​. Primjerice, najviše kandidata prijavljuje se na oglase za posao ponedjeljkom, a kada je u pitanju izvor i način na koji tvrtke najefektivnije mogu doći do kvalitetnog kadra – tu prednjače preporuke preko kojih dolazi i do 80% kvalificiranih kandidata.

Tena Šojer​ iz ​Netokracije​ u svojem je predavanju o odnosima s javnošću za HR, zaključila: “Ako trebamo izvući jednu jedinu pouku o employer brandingu putem medija, to je da on mora biti - transparentan. Otvorenim komuniciranjem uvjeta, praksi i vrijednosti tvrtke neke ćete privući, neke odbiti - no oni koje privučete će biti pravi ‘fit’ koji ima tendenciju duže ostati u firmi."

Jedno od predavanja iz kojeg se moglo učiti je i ono ​Roberta Petkovića​ iz ​Promedia Grupe​, koji je pričao o tome kako mjeriti učinkovitost employer branding sadržaja. Naglasio je kako svaka tvrtka mora paziti da im web ne postane tiskana brošura o tvrtki, već bitan dio online prisutnosti brenda koji donosi konkretne informacije posjetiteljima. Ovisno o tome kome je sadržaj namijenjen željet ćete ga prilagoditi ciljanoj publici, bili to klijenti, budući zaposlenici ili PR, a u njegovom slaganju HR redovito treba surađivati s marketingom.

Koliko je sadržaj bitan, istaknula je i​ Zrinka Antolović iz Inchooa​, koja je govorila o tome što za tvrtku, kao poslodavca, znači pisanje bloga. Naime, Inchoo već više od desetljeća održava i piše stručni blog koji je izrastao u ne samo dobru zbirku znanja, već i jedan od najboljih kanala za pronalazak klijenata, ali i novih zaposlenika. U konačnici, pisanje bloga je Inchoou znalo donijeti i do 100 upita za suradnju mjesečno.

Advent okuplja zaposlenike

Kad je u pitanju interna kultura i okruženje, kao dobar primjer stiglo je predavanje ​Ive Skorin​ iz A1​ koja je predstavila studiju slučaja projekta Advent@A1 koji je od svog prvog izdanja 2016. godine postao jedan od najbolje ocijenjenih događaja u kalendaru A1 Hrvatska. Adventski događaj tako svake godine okuplja zaposlenike u zajedničkim aktivnostima, ali se i unaprjeđuje dodatnim i novim sadržajima, poput odabira najboljeg džempera ili kućicama u kojima se prodaju hrana i piće.

Posljednje predavanje koje je održao ​Nikola Vrgović​ iz agencije ​Hooloovoo​ podiglo je podosta prašine svojom zanimljivom kampanjom u kojoj su tražili “matore” developere. Dolazak do statusa jedne od najboljih HR kampanja u Srbiji, najviše im je pomogla iskrenost i transparentnost, kad je crno na bijelo napisao točno što firma nudi i koliko će za to zaposlenici biti plaćeni.

Tajne privlačenja pravog kadra u svoje tvrtke otkrili su još i ​Netokracijin Ivan Brezak Brkan​, Infinumov Bojan Bajić​ i ​Bornfightov Tomslav Grubišić​.

Više detalja o tijeku EBZG konferencije možete pročitati u ​Netokracijinim izvještajima​, dok govornike možete provjeriti na službenom ​Facebook događaju​. Partner konferencije je ​A1​, venue partner je ​Algbera LAB​, logistički partner je ​Ekonomska klinika​ dok su konferenciju svojim proizvodima podržali ​Bocca coffee​ i ​Nova Runda​.

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene