Obavijesti Video Pretražite Navigacija
Altruizam na djelu

Restoran OAZA Joyful Kitchen podijelio više od 4000 obroka najpotrebitijim građanima

Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
Pojava globalne pandemije koju je dodatno popratio i potres u Zagrebu svima je dobar podsjetnik na to da se u životu svakodnevno susrećemo s opasnostima. Nadamo se da će u postpotresnom vremenu davanje i pomoć drugima biti prioritet, i to ne samo kada je lako provedivo ili ne košta ništa. Možda sada, kada smo svi prisiljeni živjeti s nesigurnošću i strahom, bez jasno definiranog kraja, uspijemo zaista u sebi pronaći novu razinu empatije i razumijevanja za druge koji pate i koji su u potrebi.

Restoran OAZA Joyful Kitchen, kojemu je privremeno obustavljen rad zbog pandemije koronavirusa, odlučio je biti proaktivan te pomoći potrebitim građanima pogođenim potresom u Zagrebu.

''Ako nas je nečemu naučila ova situacija, to je onda važnost društvene odgovornosti. Vođeni time, htjeli smo poduzeti nešto dobro za našu zajednicu, pa smo pokrenuli crowdfunding kampanju Food for Life kojom smo u zadnjih mjesec i pol dana podijelili oko 4000 obroka najpotrebitijim zagrepčanima. Naša akcija još uvijek traje!” – rekao je vlasnik restorana OAZA Joyful Kitchen, Filip Brničević.

Vrijedni kuhari iz restorana OAZA Joyful Kitchena svakodnevno su sa žarom pripremali zdrave i ukusne cjelovite obroke, a dostavljači ih entuzijastično dijelili. Osim obroka svaki dan su dobili i motivacijske poruke koje su im izmamile još veći osmijeh i nadu u bolje sutra.

Kakve situacije su doživjeli tijekom Food for Life kampanje ispričao nam je direktor restorana, Goran Pejaković, koji dostavlja obroke od samog početka akcije. „Motivirani da olakšamo život drugima kojim je zaista bilo teško zbog potresa, doživjeli smo različite reakcije ljudi kojima smo dostavljali. Neki su bili skeptični zbog činjenice da im netko u ovim potresnim trenucima velikodušno dijeli hranu, te su u nevjerici prihvaćali činjenicu da netko drugi zaista brine i misli na njih. Drugi su bili neizmjerno zahvalni što postoji takva empatija za druge. Kako su dani prolazili, mnogi su htjeli nekako uzvratiti za hranu, dajući voćku, ručno izrađujući umjetničke radove, a djeca su crtala crteže zahvalnosti. Tako smo se s mnogima povezali, slušali s kakvim izazovima i nedaćama se suočavaju. S vremenom su neki izražavali potrebu da im se pomogne i na druge načine, primjerice, dostavom lijekova, povrća i voća iz dućana, pa smo im htjeli i na taj način pomoći.“

Kristijan Nekić, jedan od djelatnika restorana, govori o svojem dirljivom iskustvu. „U ovoj situaciji koja nas je sve zadesila, gdje se iznova i iznova pred nas servirala prilika za reformu vlastite moralnosti, imali smo priliku izgraditi boljeg sebe. Kada je krenula Food for Life kampanja već nakon dva dana imao sam priliku suočiti se s vlastitim perceptivnim odmakom i činjenicom da, unatoč svim informacijama koje svakodnevno kolaju oko nas u modernom svijetu, nisam u dovoljnoj mjeri bio svjestan s kojim patnjama se suočavaju ljudi koji žive u našem „susjedstvu“. Osobe koje žive same, bolesne, bez primanja, čak pogođene potresom i, šlag na tortu, okružene korona virusom. S toliko ljubavi i zahvalnosti prihvatile su obrok koji su dobile putem ove inicijative. Samo kamen si ne bi postavio pitanje o vlastitom ophođenju prema svemu što mu je svakodnevno dostupno, počevši od toplog obroka.“

„Zanimljivo je bilo što se kroz cijelu ovu priču stvorilo jedno zajedništvo, javili su se ljudi koji su htjeli volontirati i pitali mogu li nekako pomoći, bilo dostavom ili širenjem ove akcije. Tako se stvorila cijela jedna zajednica dobročinitelja. Stvorio se timski duh između nas i u našem timu. Nakon što smo vidjeli kako se jedni ne mogu ustati iz kreveta, niti izaći do trgovine, dok drugi su ostali bez posla i zbog toga si ne mogu priuštiti zdravi i ukusan obrok, odlučili smo da se nemamo što žaliti već nastojati što više pomoći ljudima kojima je to zaista potrebno. Ova situacija je razvila u svima nama empatiju, shvaćanje da je važno biti tu jedni za druge ne samo u sretnim, već i u teškim trenucima“, istaknuo je Goran.

„Mnoge osobe koje su omogućile da se ova kampanja dovede od ideje do realizacije, putem donacija, dostavljanja hrane, dobrih želja i podrške, pokazale su svoje dobro srce i na tome im veliko hvala.“ – poručuje svo osoblje restorana OAZA Joyful Kitchen.

Kampanja Food for Life još traje, a svi koji žele pomoći mogu putem ovog linka: https://gogetfunding.com/foodforlife/ unutar kojeg se nalazi i obrazac gdje se mogu prijaviti svi kojima je pomoć zaista potrebna.

 

Povezane teme

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene