Obavijesti Video Pretražite Navigacija
Za bogate turiste

Pogledajte kako sada izgleda nekadašnji Otok mladosti pored Šibenika

Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
Obonjan opet postaje najpoželjniji hrvatski mali otok! Njegovo drugo ime je Otok mladosti, a nekada su njime kročili izviđači i ljetovali mladi iz cijelog svijeta. Sada je dobio novo ruho...

Službenom prezentacijom i obilaskom otoka, danas je javnosti predstavljen koncept i izgled otoka Obonjana kojim novi turistički proizvod na mapi Hrvatske ovih dana kreće u osvajanje gostiju iz cijelog svijeta. Otok će već od ove srijede, te uz prve organizirane grupe od petka, ugostiti posjetitelje te im ponuditi sveobuhvatnu uslugu kreiranu na kreativnoj i holističkoj razini ponude, jedinstvenoj u ovom dijelu svijeta.

Stižu prvi gosti

Radovi na otoku započeli su krajem prošle godine i u periodu do danas na uređenje otoka potrošeno je preko 90 milijuna kuna. Na projektu je sudjelovalo nekoliko stotina domaćih tvrtki i izvođača te preko pet stotina radnika. Usprkos određenim problemima koji su se javljali ponajprije zbog značajno lošije zatečene infrastrukturne situacije nego je prvotno planirano, otok će započeti s radom od ovog tjedna kada kada na otok dolaze gosti iz Hrvatske, Velike Britanije, Skandinavije, SAD-a...

Do kraja mjeseca rujna, do kada je planirana sezona na otoku, na Obonjanu će raditi preko 150 zaposlenika, mahom domaćeg radnog kadra. Smještajni kapaciteti su u prvoj sezoni zaustavljeni na planiranoj brojci od 800 ležajeva u gotovo 200 smještajnih jedinica. Navedene jedinice su u prvoj sezoni bazirane na glamping smještaju, tzv. glamuroznom kampingu. Riječ je o „eko-friendly“ custom-dizajniranim i potpuno opremljenim sistemima smještajnih jedinica opremljenih s posebno dizajniranim namještajem.

Tijekom narednih sezona u planu je izgradnja dodatnih kapaciteta u vidu apartmana, kućica na drveću, manjeg hotelskog kompleksa...

Veliki projekt

Na otoku će tijekom prve sezone, koja je prva faza petogodišnjeg razvojnog plana, gosti moći uživati u nekoliko uređenih plaža sa beach barovima, amfiteatru, multimedijalnom prostoru, restoranima, otvorenom bazenu...

Projekt Obonjan pokrenut je zahvaljujući partnerstvu između jednog od vodećih glazbenih promotora iz Velike Britanije - tvrtke Soundchannel, te operativne kompanije Gratiosus i turoperatora CMT. Projekt je zamišljen kao svojevrstan splet nove i drugačije turističke ponude, alternativnog nezavisnog načina odmora koji u fuziji s ljetnim periodom nudi univerzalan doživljaj baziran na umjetnosti i kulturi, glazbi i zabavi, gastronomiji...

Uz glazbu, na otoku će svoj udio pronaći i ljubitelji svih vrsta umjetnosti. Specijalizirani umjetnički program će posjetiteljima predstaviti brojne domaće i međunarodne talente koji će svoj talenat brusiti i usavršavati uz bok s likovnim umjetnicima iz cijelog svijeta. Svake večeri na otoku će biti otvoreno ljetno kino gdje će biti emitirana filmska remek djela, kultni naslovi svjetske art-house scene te hvaljeni dokumentarni filmovi.

U trendu sveobuhvatne turističke ponude, organizatori će svim posjetiteljima nuditi cjelovit doživljaj hrvatske turističke ponude s ciljem jačanja svijesti o mogućnostima i ljepotama naše zemlje.

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene