Obavijesti Video Pretražite Navigacija
Preduhitrio gradonačelnika

Juričan nije propustio priliku: "Dok Bandić sniva svoje koruptivne snove, ja sam otvorio rotor"

Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
Nakon 14 mjeseci rekonstrukcije u nedjelju ujutro u promet je pušten zagrebački rotor. Prije Milana Bandića rotor je "otvorio" i redatelj Dario Juričan koji je na Facebooku napisao da su ponude za rotor slagali Bandićevi prijatelji pa nije čudo da je cijena skočila.

"Prije izlaska sunca, dok naš gradonačelnik Bandić još sniva svoje koruptivne snove, prerezao sam prigodno svečanu traku i pustio u promet novi rotor, koji omogućava lakši protok ljudi u smjeru Remetinca.
Obred na maglovitom, ali ljekovitom zagrebačkom zraku bio je dostojanstven i kratak, kako bi građani grada Zagreba što prije mogli početi koristiti ovaj delikatni infrastrukturni projekt koji većina prometnih stručnjaka smatra promašenim", počeo je svoj status na Facebooku Dario Juričan, povodom današnjeg otvoranja zagrebačkog rotora 

Pročitajte i ovo Gužve u Zagrebu - 4 "Nebriga gradske vlasti" "Ovo je za ostavke, čisti fušeraj!": Prometni stručnjak otkriva goleme greške zbog kojih je nastao kaos na Jadranskome mostu i kako se to moglo izbjeći Novoobnovljeni zagrebački rotor - 1 Nemojte se unaprijed veseliti Novi rotor u Zagrebu smanjio je broj nesreća, ali stručnjaci upozoravaju - pravi test tek slijedi

Naveo je da su ponude za rotor slagali Kamgrad, DiV, Tigra te Hidroelektra niskogradnja, koja je u međuvremenu propala, pa je uletio Georad iz Makarske.

 

 

"U Kamgradu u javnoj nabavi radi Lidija Tomić, jako dobra prijateljica Milana Bandića, a ispekla je zanat na pravom mjestu - radeći javnu nabavu u Zagrebačkom holdingu. Vlasnik Kamgrada Dragutin Kamenski preko kurira komunicira s Bandićem, osvjedočili smo se da gradonačelniku ostavlja poruke na porti Gradskog poglavarstva. Nije ni mailu niti mobitelu za vjerovati, bolje se služiti pismonošom! Vlasnik Tigre Bandićev je kum Milan Penava. Bandić se voli vozikati i na jahti Tončija Kurilja, vlasnika Georada iz Makarske, kojeg posjećuje za rođendane", rekao je Juričan kojem onda nije čudno što je cijena rotora skočila s 280 milijuna na 320 milijuna kuna. 

"Jesmo li ih sve nabrojali? Tu fali još samo jedno ime - European Anti-Fraud Office (OLAF), Europski ured za borbu protiv prijevara, osnovan kako bi zaštitio financijske interese EU. Naime, upravo EU daje ogroman novac za zagrebački rotor. Možda baš kako bi se preko rotora ubrzao nečiji odlazak u Remetinec?", zaključio je Juričan. 

 

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene