Obavijesti Video Pretražite Navigacija
ZAR JE TO PORUKA TURISTIMA?

Pročitajte što se dogodilo Zagrepčaninu koji je otišao ljetovati na Cres

Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
Zagrepčanin je s obitelji godišnji odmor odlučio provesti na Cresu, no njegovo iskustvo ocrnio je događaj za kojeg nije kriv i iz kojeg ne može naći izlaz pa je pomoć zatražio i od medija.

Nevjerojatan slučaj nemara i neodgovornosti zadesio je jednog Zagrepčanina, koji je na Cres otišao provesti godišnji odmor. Naime, na parkiralištu, koje je u koncesiji jedne autoprijevozničke tvrtke, stablo mu je palo na automobil na kojem je šteta tolika da više nije u voznom stanju. Muškarac, čiji je identitet poznat redakciji, sada ima velike probleme s traženjem odštete za neseću koju nije skrivio.

Pročitajte i ovo Ilustracija tragedija kod Muća Mrtav čovjek pronađen na cesti, policija se obratila javnosti Branko Skorić o urušavanju mosta Za Dnevnik Nove TV Kapetan Skorić o detaljima udara broda u most u Baltimoreu: "Došlo je do panike kad su vidjeli što se događa"

Navedeni Zagrebčanin je s obitelji, uključujući i dvoje maloljetne djece predškolske dobi, parkirao na parkingu Valun, kad mu je iz neutvrđenih okolnosti, obližnje stablo palo na automobil i napravilo golemu štetu.

Nakon što je uputio pozive na sve strane, i tvrtki koja ima koncesiju na parkiralište (podaci poznati redakciji), TZ Cresu, pa i samim gradskim vlastima, jedino su mu iz Turističke zajednice Cresa izašli, kako kaže, donekle u susret. U razgovoru za Dnevnik.hr, dotični Zagrepčanin (podaci poznati redakciji) rekao je da su iz TZ Cresa poručili da "Cres ne želi širiti takvu sliku o sebi", pritom ponajprije misleći na to da u situaciji kad se turistu dogodi nesreća za koju nije kriv, nitko za nju ne preuzima odgovornost, a još manje što poduzima.

Pokušali smo doći do osobe iz navedene autoprijevozne tvrtke, s kojom je turist iz Zagreba razgovarao, no tamo nam nitko nije odgovarao na poziv pa smo upitili službeni upit, na koji u trenutku objave ovog članka još nije stigao odgovor.

Poruku turista iz Zagreba, koja je objavljena i na njegovom Facebook profilu, prenosimo u cjelosti:

"Poštovani, jučer (u srijedu) mi je na auto parkingu Valun na Cresu koji je pod vašom koncesijom palo drvo na auto. Nakon što sam isprebacivan na sto strana, nakon razgovora s Gradom Cresom, vašim ljudima ovdje, od kojih svi prebacuju na druge (osim iznimaka koje kažu da je to vaša odgovornost ali da ne znaju više sto bi mi rekli jer i njih same prebacuju na druge), moje strpljene je iscrpljeno. Finalno vam postavljam pitanje na ovaj način... Dakle auto mi je razbijen na parkingu koji vi imate pod koncesijom i za koji ste vi odgovorni, ponavljam, na njega je palo drvo koje vi niste na vrijeme sanirali, auto nije u voznom stanju. Na ljetovanju sam na Cres-u (od nedjelje), trebam nastaviti ljetovanje sa suprugom i dvoje djece (2 godine i 5 godina), uz dvije auto sjedalice imam i gomilu druge prtljage jer nismo planirali putovanje autobusom već autom niti smo planirali u budžetu transport automobila (šlep službu) do Rijeke, smještaj u Rijeci do popravka automobila pa niti popravak samoga automobila. Ali sve bi to prihvatili da je greška naša, ali ovaj put nije...

Imam dodatno par pitanja za vas: da li vaša odgovornost prema turistima prestaje nakon što im uzmete novce? Da li je to poruka koju želite da se prenese, jer ako je, ja se javljam da vam besplatno pomognem u tome. Nadao sam se da je loš odnos i neodgovornost prema turistima dio prošlosti, pošto bi mogli reći da Hrvatska živi od turizma (jer domaćem BDP-u pridonosi preko 20%), ali izgleda da je to i dalje sadašnjost i da još uvijek ima poduzeća koje iskorištavaju ljepote Jadrana bez ikakve odgovornosti. Nadam se da će se takva praksa u budućnosti iskorijeniti jer sam mišljenja da u turizmu nema mjesta ovakvom ponašanju. S jedne strane mi je drago da se to desilo meni, a ne nekom strancu jer si teško mogu zamisliti kako bi se on nosio s vama i kako bi strani mediji pisali o vašem načinu ophođenja prema njemu, generalizirajući taj način ponašanja i preslikavajući ga na našu kompletnu turističku ponudu. Ja sam ipak na sve to donekle navikao (nažalost), ali to ne znači da sam isto spreman šutke trpiti. Kao što sam ranije rekao da bi nastavili putem koji smo krenuli, ostatke prošlih vremena kakvi su u vašoj firmi još uvijek sadašnjost vjerujem da u Hrvatskoj moramo iskorijeniti. U nadi da griješim i da će se stvari ubrzo ispraviti, iščekujem vas odgovor."

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene